positieve zwangerschapstest na miskraam

Hello lady's daar ben ik wwer.. zoals een aantal van jullie gelezen heeft heb ik begin augustus een miskraam gehad..... Maar vandaag voelde ik me raar beroerd en mn eerste menstruati na de miskraam was ook zo vaag.... dus ik heb vanmorgen maar eens een zwangerschapstest gehaald en JAAA POSITIEF volgens de test 1 tot 2 weken zwanger. Dus marijke de dokter gebeld of het eventueel nog hormonen kunnen zijn van de miskraam en mn huisarts zei die kans is klein dus ga er eigenlijk maar vanuit dat je zwanger bent over 2 weken nog een keer een test doen en als die positief is kan ik naar de huisarts......

Ongelovelijk dat we zo snel na het verliezen van ons kindje weer zwanger zijn.. en aangezien we het de eerste maanden stil willen houden moet ik het hier toch even kwijt

knufffff marijke
 
@mriek85 ja indd heel snel maar daar hebben we voor gekozen we hebben gezegd we proberen het weer we hadden ook meteen groen licht van de gyneacologe van haar hoefden we de eerste menstruatie niet afwachten tja en zo ben je weer zwanger :)
 
Het is toch ook super fijn :)
Ik heb zelf ook een miskraam gehad eerder dit jaar (februari) en ben ondertussen echt vol op aan het genieten van mijn 2e (wel helemaal positieve) zwangerschap (inmiddels 24 weken).
Onze verloskundige gaf ons ook meteen groen licht hoor, het ging alleen bij ons iets minder snel haha.
 
Terug
Bovenaan