Positieve zwangerschapstest??

<div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Hi allemaal!</div><div data-v-d6814c30="””"> </div><div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Ik ben nieuw hier, want ik ben zwanger!!!! Althans, dat denk ik… Jullie?</div><div data-v-d6814c30="””"> </div><div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Het was voor ons de 1e ronde na het verwijderen van mijn Mirena spiraal welke ik 8 jaar gehad heb (na 5 jaar de tweede).</div><div data-v-d6814c30="””"> </div><div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Wij hebben eerst een menstruatie afgewacht om mijn lijf weer even rustig op gang te laten komen.</div><div data-v-d6814c30="””"> </div><div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Het heeft 3 maanden geduurd na het verwijderen van mijn spiraal voordat ik ongesteld werd. Vanaf toen zijn we gaan ‘proberen’ en vandaag deze test in handen. Ik kan het amper geloven!!!!!!</div><div data-v-d6814c30="””"> </div><div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Morgen vroeg wil ik er nog 1 doen met ochtendurine, gewoon, om het zeker te weten.. En nu?</div><div data-v-d6814c30="””"> </div><div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Wanneer mag ik de verloskundige bellen? Iemand tips?</div><div data-v-d6814c30="””"> </div><div class="”text-body-2" data-v-d6814c30="””">Veel liefs!</div><p> </p>
 
Positieve test binnen afleestijd is een positieve test. Morgen gewoon de vk bellen voor een intake.  Je krijgt dan meteen telefonisch wat advies over de komende tijd en dan is het wachten op je eerste afspraak
 
Positief binnen de afleestijd is zwanger hoor, gefeliciteerd! Inderdaad op zoek naar een vk in de buurt en even opbellen. Dan krijg je een afspraak voor een intake en evt een eerste echo, en vanaf daar wordt alles vanzelf aan je uitgelegd!
 
Terug
Bovenaan