positiever

Hoi meiden,

Hier weer een positievere Luna hoor, ik had gisteren echt een mega dip dag. Maar gelukkig zijn mijn man en ik een goed team en we hebben elkaar weer opgepeptEn ook jullie reacties deden me goed !

Voor diegene die gereageerd hadden op onze huwelijksreis naar Amerika. Wij gaan de Westkust van Amerika "doen". We hebben een auto gehuurd en tickets geboekt en that's it. En uiteraard zijn we nu zelf druk bezig met een route samenstellen, harstikke leuk om te doen. We vliegen op LA, gaan in ieder geval naar Las Vegas, Death Valley, Yosemite NP, Zion, Brice etc. en terug vanaf San Francisco. We zijn nog nooit in de states geweest en hebben er super veel zin in.

Eigenlijk had ik half augustus moeten bevallen maar nu alles toch anders is gelopen hebben we ons zelf verwend met dit Amerika avontuur ! En wie weet Inge, zoals jij steeds zegt, brengen we wel een klein Amerikaantje mee ! Let's hope so !!

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Je klinkt gelukkig alweer opgewekter!
Nieuwe ronden, nieuwe kansen meid.

Wat gaaf dat jullie dat deel van USA doen! Wij hebben 'm ca. 4 jaar geleden gedaan en waren very impressed!
Wij hadden ook alleen een auto gehuurd en zijn met z'n 4-en wezen touren, hotels op de bonnefooi ging perfect.
Tip: bij sommige wegrestaurants/bars liggen boekjes met kortingsbonnen voor hotelketens. Ik weet zeker dat wij nog een keer terug gaan voor SF, een supergave stad. Gelukkig hebben we vrienden in L.A. wonen, ik krijg er nu al zin in!

Nix is beter dan op vakantie gaan, in alle opzichten!

Veel voorpret!
lfs. Suus

Hey Luna,
Lekker hè, vakantie plannen, bijna net zo leuk als de reis zelf! Fijn dat je er weer een beetje bovenop bent joh. Plan je vakantie wel zo dat je geen vruchtbare dagen hebt als je in Yosemite zit. Het schijnt dat de mannetjesberen daar erg agressief worden van de geur van mensensperma! Haha, dus als je daar in een tentje slaapt mag je niet klussen!

Liefs, el.

Goed dat het weer beter gaat!

Betreft Amerika: je gaat waarschijnlijk dezelfde route doen die wij in ons eerste Amerika jaar hebben gedaan! Het is een onvergetelijke route (de Gouden Driehoek).

Wij hebben ook Death Valley (ontgiegelijk warm; zoutkristallen van een kilo of twee), Brice (echt ongelooflijk mooi, beeldhouwwerk van...tja, dat vroeg ik me ter plekke af toen ik daar stond) en Zion (je waant je in The Good, The bad and The ugly)gezien. Yosemite oogt wat meer Europees, is daarom misschien ook een van de meest favourite NP's van de Amerikanen zelf...

De Grand Canyon, Monument Valley en Arches zijn overigens ook echte toppers, maar dat is misschien voor weer een reisje later. Ik kijk nog regelmatig naar een van de foto's die wij hebben uitvergroot en ingelijst en denk dan echt:

waar maak ik me nu druk om, ergens mijlen ver weg, hangt nu een roofvogel ergens boven Brice te genieten van de stilte en zijn uitzicht...!

Amerika is het 'Thelma en Louise-gevoel': een gevoel van immense vrijheid in een onbeschrijfelijk mooi decor. Ik hoop dat jij het net zo gaat ervaren.

Lara

NB De tip van Suus is een gouden tip! Hebben wij erg veel gebruik van gemaakt! Je kunt ook "Vouchers" vragen bij je reisburo, die kun je bijna overal inleveren en scheelt een hoop geregel en het gedoe met cash!

He Luna,

Wat een geweldige reis gaan jullie maken!! Een reis om nooit te vergeten. Mijn verre reis met manlief 5 weken naar Zimbabwe toen we elkaar net kenden, zullen wij ook nooit meer vergeten. We zijn op de bonnefooi geweest alleen met een loneyplanet op zak, we kwamen aan in Harare en daar van daan zijn we gaan reizen door Zimbabwe, hele gave dingen meegemaakt alsof iemand anders in mijn lichaam is gestapt want eigenlijk houdt ik helemaal niet van enge dingen, we zijn gaan raften op de gevaarlijkste rivier in Zimbabwe over de kop geslagen onder de boot te recht gekomen, en weer zo snel mogelijk in de boot geklommen omdat in het rustige water van de rivier gewoon krokkodillen op de loer liggen die wel een lekker hapje lusten. Verder 4 nachten een safari gemaakt en geslapen in een kamp waarvan het hek met een klein slotje dicht zat, en wakker geworden van de leeuwen die om het kamp op de loer lagen om een mals stukje wild te eten!!! En nog veel meer mee gemaakt, daar hebben wij ook hele mooie foto's gemaakt en uitvergroot aan de muur gehangen. Amerika zijn wij nog nooit geweest zouden wij ook erg graag een keer naar toe willen, wie weet komt het er nog een keertje van. Ik wil jullie ook een super reis toewensen, en wie weet komen jullie wel met z'n drietjes thuis!!

Liefs Mick

Terug
Bovenaan