positiezwemkleding.

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik zal mezelf eerst even voorstellen. ik ben famke, en ben nu 23,5 week zwanger van nr 2. ik heb een dochter van 15 maanden.

maar nu mijn vraag, ik las net een topic over ondergoed, maar ik ben haastig op zoek naar zwemkleding. ik zwem namelijk 2x in de week (1x zwangerschapzwemmen en 1x baby zwemmen) en mijn gewone zwempak past eigenlijk niet meer. ik heb een hele grote cub maar kan dus nergens zwemkleding vinden in mijn maat. zijn er meer vrouwen met dit probleem of ben ik de enige.

mijn maat is namelijk cub H en confectie maat 46/48.

ben erg benieuwd of jullie me eventueel kunnen helpen.

groetjes en alvast bedankt.

Zelf heb ik een bikini van Prenatal, maar waarschijnlijk hebben ze dat alleen in de zomer. Ze hebben wel positiebadmode bij bijv. www.wehkamp.nl en www.baby-walz.nl

Weet niet welke maten maar de prenatal heeft badpakken.

Hallo,

Ik heb ook als jou best wel een flinke maat. Toen ik zwanger was van de eerste heb ik mijn (positie)zwempak gekocht bij Livera. In de opruiming heb ik daar toen ook maar €15 voor betaald.

Groetjes Natasja

hallo,

de winkel die jullie noemen, zijn inderdaad wel positiebadkleding te vinden. maar dus niet in mijn maat. het gaat tot cupf maat 46 of cup g maat 44. deze zijn me dus te klein (lees mijn buste past er niet in)

maar toch bedankt voor de reacties.

groetjes

Bekend probleem. Ik ben zelf zwemonderwijzer en lig dus veel in het water. Waardoor ik geen zwangerschapsbadkleding kan dragen omdat deze niet chloorbestendig zijn. Dit houd in dat ze dan binnen 2 maanden vergaan zijn bij mij. Ik draag dus al jaren enduruans badkleding en heb nu ik zwanger ben een grotere maat aan. Heb dit ook bij mijn andere 2 zwangerschappen gedaan. Wel is het dat ik dan op een gegeven moment er een topje onder ga dragen omdat ik andere bang ben te veel inkijk te hebben.

succes

gr daan

prenatal heeft volgens mij ook wel grote maten. Ze zijn daar nu ook in de aanbieding geloof ik.

Hai,

Ik heb een zwangerschapstankini gekocht bij Hunkemoller online (of livera dat weet ik even niet meer zeker). Ook grotere maten daar..

Succes!
gr.Ing

Terug
Bovenaan