Positive thoughts...

Hai Meiden,

Omdat het niet altijd rozegeur en maneschijn is en de kwaaltjes en pijn, ongemakken etc. Gewoon heel vervelend zijn dacht ik ook maar een positieve topic te openen, om even aan de leuke kanten van t zwanger zijn te denken ;-)

Dusss wie vult aan??

Het gewoel en getrappel is en blijft toch wel heel bijzonder en dat is iets wat je dadelijk echt wel ns gaat missen!

Als zwangere krijg je veel aandacht, iedereen is belangstellend en je krijgt allerlei (onverwachtse) cadeautjes

Het blijft onvoorstelbaar dat je al die inieminispulletjes dadelijk echt gaat gebruiken voor je pukje...

Zo spannend hoe je kindje er dadelijk uit zal zien...

Ahh wat lief! Mijn zoontje is ook heel lief voor z'n zusje, maar toen ik pas zei:' jasper voel eens, de baby schopt' kwam hij naast me op de bank staan en gaf een schopje tegen m'n buik... 'mag niet mama schoppen!' hihi

Hij is ook zwanger, dus toen hij pas niet wilde eten zei m'n moeder:' goed eten hoor, voor de baby in je buik!' tilde hij z'n shirt op en drukte een lepel macaroni op z'n buik...

Ben zo benieuwd hoe hij het straks zal vinden... Hij heeft het er vast ook wel moeilijk mee... Hormoon bom als ik ben kan ik dat ineens zooo zielig voor hem vinden. Staat z'n hele wereldje op z'n kop Terwijl ik er echt wel van overtuigd ben dat t ook
een gezonde situatie is voor hem.

Zijn jullie af en toe ook zo mutserig?

ja wat lopen wy toch te klagen he het valt me ook best zwaar hoor maar ik geniet er ook enorm van m,n zoontje van 3 legt z,n hoofdje gedurig op m,n buik is dan met de baby aan het praten en heeft ook een baby in z,n buik zegt tegen iedereen dat hy grote broer wordt pas zat hy een frikandel te eten zegt hy mama de baby in myn buik heeft ook honger zeg ik tegen hem geef hem maar een stukje van je frikandel zit hy bedenkelijk te kyken van hoe moet dat was zo mooi

Terug
Bovenaan