Positiviteit 6+2

Zijn er meer mensen die zich heel goed voelen? Ik ben naar eigen berekening nu 6+2 en voel mij eigenlijk heel goed. Tuurlijk ben ik erg benieuwd of het over 2 weken goed zit op de echo maar dat is logisch. Ik merk dat ik zelf soms ga stressen omdat je veel negatieve slechte berichten leest. Ik heb weinig tot geen klachten enkel in avond wat moe en als ik mijn buik intrek voel ik het een beetje “trekken”.<br />Drop hieronder je positieve berichtjes hoe het bij jullie gaat.<br />

Ik had wat vlagen van misselijkheid in die weken tot ongeveer de 10e week, maar niet overdreven.
Wel begonnen mijn borsten vanaf week 6 echt flink groeien en echt pijn te doen!

Leuk topic! De meeste berichten gaan toch helaas over de zorgelijke situaties, en ik betrap mezelf erop daardoor onbewust te denken dat dat de meerderheid betreft en dat doet me geen goed. Maar dat is natuurlijk niet zo, de positieve verhalen hoor je hier alleen minder. Dus fijn om dit even te delen met elkaar!

Ik ben nu 5+1, en voel me prima! Voor het eerst vanmorgen misselijk en duizelig, maar verder alleen gespannen borsten, krampjes/steekjes in mijn buik, wat lage rugpijn en moe. Maar stiekem vind ik de kwaaltjes wel leuk ?

8 februari de eerste echo, kijk ernaar uit! Daarnaast is mijn vriend ook helemaal gelukkig en is hij er net zo mee bezig als ik. Leuk!

Nooit ergens last van gehad! Uiteindelijk bevallen met 39+5. Uiteindelijk werd het ietsje zwaarder maar nooit ziek, zwak of misselijk geweest. Lekker genieten van je zwangerschap!

Bij twee zwangerschappen de eerste weken weinig klachten gehad, behalve vermoeidheid. De hcg piek moet nog komen, ik dacht rond de 10-12 weken, dus kan goed zijn dat je later past kwaaltjes krijgt. 

Terug
Bovenaan