<p>Hey,</p><p>Momenteel ga ik door een post partum depressie heen.. Dit is het aller zwaarste wat ik ooit heb moeten door staan.</p><p>In het verleden heb ik een burn-out gehad en sindsdien angst klachten. Tijdens m’n zwangerschap ook zeker last gehad van angsten. Het was geen spontane zwangerschap, maar door middel van hormoon behandeling. De zwangerschap was zwaar en de laatste 7 weken heftige complicaties bij onze baby waarvoor ik een keizersnede heb ondergaan. Ze maakt het nu overigens prima!</p><p>De eerste maanden was er geen vuiltje aan de lucht. Onze dochter deed het perfect en op wat kraamtranen na had ik nergens last van.</p><p>Na een maand of 3 sloeg het ineens om.. voel ik nog wel wat voor mijn man? Ik voel niet de liefde voor m’n kind die ik eerst voelde? Ik huil veel en schaam me voor de gedachtes die ik heb.. ik wil m’n man en kind niet kwijt. Maar ik zou het liefste de situatie ontvluchten..<br />Ik slaap slecht, pieker continu en kan dit niet doorbreken..</p><p>Ik zou graag in contact komen met mama’s met gelijke problemen.. </p>