postief test?

hoi dames

ik heb vanmiddag test gedaan
ik verbaas me dat ik zwanger bent..
nu 2 dagen overtijd.. ik zie een dik streep en andere een licht streep ?
ik voel helemaal geen ongi gevoel.

Hallo,

streepje is streepje.

Ik was nog niet overtijd en had ook een test gedaan. 1 duidelijke (test) streep en een heel licht (positief) streepje. Dag erna naar dokter gegaan. Hun konden het nog niet zeker zeggen. Zelf de week erna hadden hun nog twijfel. Maar de digitale test van clear blue was duidelijk : zwanger.
Ik voelde niets. Gewoon, normaal. Ik geloofde het ook niet.

Dus alvast proficiat.
Mocht je nog twijfelen, wacht dan een paar dagen en doe een nieuwe test.

Veel succes.

Groetjes Jeanine

dank je wel :)
ja 1 duidelijk streep en een heel licht streepje..
maar  ben wel   onzeker pff
morgenvroeg nog keer opnieuw test doen.
de test van predictor

ja dat hoop ik ook :)
ik ben nu 1 dag overtijd dus.. ik voel helemaal geen ongi gevoel
maaar ik scheet best wel veel bloos ik schaam me rot hihi

groetjes
quote: jeaninegielis reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2009 17:55:08'));

Hallo,

streepje is streepje.

Ik was nog niet overtijd en had ook een test gedaan. 1 duidelijke (test) streep en een heel licht (positief) streepje. Dag erna naar dokter gegaan. Hun konden het nog niet zeker zeggen. Zelf de week erna hadden hun nog twijfel. Maar de digitale test van clear blue was duidelijk : zwanger.
Ik voelde niets. Gewoon, normaal. Ik geloofde het ook niet.

Dus alvast proficiat.
Mocht je nog twijfelen, wacht dan een paar dagen en doe een nieuwe test.

Veel succes.

Groetjes Jeanine

Het streepje kleurt alleen als je het hormoon in je urine hebt, en dat heb je dus! Gefeliciteerd! test over 4 dagen nog maar eens dan zal ie veel duidelijker zijn.... dan is je hormoon vervierdubbeld en dan reageert de test ook veel sterker. En gebruik ochtendurine dan is ie zeker duidelijk!

Geniet ervan!

dank je wel!!
ja morgenvroeg nog maar eens keer proberen :) dan huisarts bellen voor afspraak.

quote: Bloempje27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-06-2009 19:29:37'));

Het streepje kleurt alleen als je het hormoon in je urine hebt, en dat heb je dus! Gefeliciteerd! test over 4 dagen nog maar eens dan zal ie veel duidelijker zijn.... dan is je hormoon vervierdubbeld en dan reageert de test ook veel sterker. En gebruik ochtendurine dan is ie zeker duidelijk!

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan