Postitief getest 4 dagen na stoppen met progestan. Is dit goed nieuws of geeft progestan een pos. t

Hallo meiden,

Ik kon me niet beheersen... Woensdag is de officiele testdag maar ik heb vanochtend toch een test uit te kast getrokken. Resultaat was een +!!! Alleen...ik heb donderdag de laatste progestanbollen gebruikt. Reageert een zwangerschapstest op dit hormoon? Ik heb er geen idee van namelijk. En zo ja zou het nu nog 4 dagen na het laatste bolletje een reactie kunnen geven?

x ing

Hoi Inge,

Ik "ken" je van het forum en lees al maanden trouw je website, erg leuk!

Ik heb geen ervaring met hetgeen je beleefd, maar ik duim voor je dat het raak is!

Zou super zijn, een broertje/zusje voor Mette!

Ik heb zelf een zoontje van bijna  1 jaar (nog 2 nachtjes slapen, hihi) en ben 16 weken zwanger van de 2e.

Ik duim voor je!

Groetjes Barrel

Hoi Inge.
Ik heb verleden week woensdag getest en had een positieve test in handen. Na deze test moest ik pas gaan beginnen met het afbouwen van de progestan. Ik gebruik ze nu nog 1 keer daags. Ik denk dus dat ik je mag feliciteren.
Groetjes nurse.

BEDANKT!! Ik voel me ook echt wel zwanger maar toch..best eng om al meteen van het positieve uit te gaan!
IK BEN BLIJ!! Toch nog op de valreep een broertje of een zusje!!

X ing

HOI Inge,

Progestan heeft geen invloed op de test maar pregnyl wel. Ik moest een paar dagen na de terugplaatsing pregnyl pruiten. In pregnyl zit hcg. Ik kon mijzelf toen ook niet bedwingen en heb toen ook een test gedaan. Maar helaas, het ziekenhuis zei dat hij positief was door de pregnyl. Maar niet elk ziekenhuis laat een pregnylprik zetten na de terugplaatsing.

Maar de kans is ergg groot dat je zwanger bent hoor!!!

gr
Marielle

Hoi Inge!