Postnatale depressie en anti depressiva

Hoi allemaal,

Vanwege waarschijnlijk een postnatale depressie wil de dokter mij aan de anti depressiva hebben. Zijn er hier meer die dat hebben meegemaakt en welke ad werkte goed? Voelde je je beter met die anti depressiva? En zijn jullie later afgebouwd en was dat succesvol of is dat heel moeilijk? Ik ben heel bang om te beginnen aan anti depressiva maar hoe ik me nu voel is ook niet vol te houden?
 
Ik heb het ook gehad, het heeft me erg geholpen. Ik heb Sertraline gebruikt. Na 10 maanden weer afgebouwd en het gaat zonder ook weer helemaal prima! Ik had het op dat moment gewoon even nodig.
Snap je angst, wilde het eerst ook liever niet om t ‘woord’ alleen al, maar toen ik t wel gedaan had wilde ik juist niet meer stoppen omdat ik me zo goed voelde ?. Met 9 maand was ik er zo opeens klaar mee en dacht nu kan ik het wel weer alleen. Afgebouwd samen met steun van poh en dat ging en gaat erg goed!
Succes met alles, hopelijk voel je je snel weer fijn met alles..
 
Ik heb citalopram geslikt en later fluoxetine. Die sertta nog wat reageerde ik niet goed op, werd ik helemaal leip van.
Afbouwen ging prima.
 
Bedankt voor jullie reacties! Hadden jullie geen vervelende bijwerkingen bij het afbouwen of ging dat helemaal probleemloos?
 
Terug
Bovenaan