Postnatale depressie

Hoi mama's.

Zijn er meer moeders die net als ik na de bevalling een postnatale depressie hebben gekregen en ervaringen willen delen met hoe ieder zich voelt en het meemaakt?
Gr
Esther ??❤
 
Hoi Esther, 
Dat wil ik wel hoor, maar liever niet op het forum. Ik weet niet of je je emailadres wil geven dan kunnen we contactgegevens uitwisselen?
Groetjes Elze 
 
Hoi hoi.

Ik ben gediagnosticeerd door een psycholoog en psychiater met een gegeneraliseerde angststoornis en derealisatie...
Ik krijg op dit moment dagbehandelingen maar ik ga ermee stoppen want dacht in eerste instantie dat t alleen voor moeders zou zijn.

Dat is dus niet.
Nu hebben ze me aangemeld bij Baby Blij. Is echt voor moeders, vaders, kinderen. Voor psychische problemen.

Ben vaak down, denk veel teveel na...durf niet alleen naar buiten, rijd geen auto meer. Gevoel alsof ik gek word..gedachten van derealisatie zoals; is dit echt? Loop ik hier wel? Bang om d..d te gaan...Etc etc.
Ik weet niet of er dames zijn die ook Weeën opwekkers gehad hebben? De oxyiotine die erin zit is echt schadelijk voor moeder en kind. En daar kun je blijkbaar ook echt depressieve gevoelens van krijgen.

Dat is mijn verhaal...
Gr E ?
 
Terug
Bovenaan