Postnatale depressie?

Ik vraag het mij af, ik zit sinds vorige week ziek thuis vanwege verkoudsheidsgriep en buikgriep. Sinds ik thuis zit ben ik alleen maar aan het malen.
Ik ben op 21 mei dit jaar bevallen. De bevalling liep niet zoals ik het voor mijn ogen had, het werd uiteindelijk een spoedkeizersnee met zwangerschapsvergiftiging en 2 keer opnieuw opgenomen nadat ik was bevallen vanwege hoge koorts. Ik had ergens een ontsteking in het lichaam maar ze wisten niet waar. Ook een bacterie. Dus van mijn kraamtijd heb ik maar weinig genoten.
Ik heb dus nu last van erge hoofdpijn, angstgevoelens, leegte, moe heel moe terwijl ik goed slaap, het gevoel alsof ik niet in mijn eigen lichaam zit, verdrietig, maar ben juist wel heel blij met mijn zoontje. Daarnaast ben ik wel bang dat hem wat over komt. Gisteren werd het mij echt te veel waardoor ik zo enorm angstig was en verdrietig. Mijn schoonmoeder benoemde postnatale depressie. Ik dacht dat met griep te maken had maar nu twijfel
Ik.. ik heb de huisarts gebeld met mijn klachten. Kan dinsdag volgende week terecht. Is dit herkenbaar voor iemand?

Een deel van die klachten zouden ook te maken kunnen hebben met een vitamine/ mineralen gebrek. Het is niet niks wat je hebt doorstaan. Nadat je lichaam eerst al 9 maanden extra belast is geweest door de zwangerschap. Dat eist allemaal zijn tol. Sterkte!

Terug
Bovenaan