Potje groente

Vandaag is onze boef 4 maanden geworden en hebben van het consultatieburo gehoord dat we nu per dag 3 hapjes groente mogen geven :p

Dus meteen naar de hoogvliet gerend voor lekkere potjes groente. Vanavond wordt het sperziebonen dus ben erg benieuwd hoe vies we gaan worden..hihihihihi

Hebben jullie al groente gegeven? En zo ja, wat vonden de kleintjes ervan?

xxx

Donderdag is onze kleine meid 4 maanden.
En wij gaan vanaf volgende week woendag met een fruit hapje beginnen. Ze is er echt aan toe zit overal op te bijten en kijkt het eten uit onze mond.
We beginnen dan omdat als alles goed is ze dan haar pavlik bandage af mag en dus beter kan zitten in haar stoeltje.
Veel plezier met geven lijkt me echt geweldig die bekkies die ze dan kunnen trekken.
liefs Fiona

Hoi Fiona,

Ja, het was gister geweldig!!! Hij zat helemaal onder de sperzieboontjes en die 3 hapjes bevielen erg goed :p

Veel pleizer met het fruitpotje :p

Gr,
Mandy

maar ik denk dat ik nog even wacht tot 6 maanden. Is toch beter wat betreft de kans op allergieën.

Dit word nogal vaak tegengesproken...
In het ziekenhuis zeggen ze zo vroeg mogelijk alles proberen te geven, hoe eerder je het geeft hoe minder kans op allergieen....

bij CB zeggen ze het tegenovergesteld....

Altijd lastig puntje maar onze vent heeft er geen last van gehad en vind het heerlijk.

Ik kreeg woensdag het advies (van het consultatiebureau) om met vijf maanden te beginnen met het fruit/groente hapje.

De adviezen zijn ook heel tegenstrijdig maar je moet doen waar jij je goed bij voelt en niet wat een ander zegt!

Mijn mannetje is nog tevreden met zijn fles dus wij gaan het proberen zo lang mogelijk uit te stellen.

Terug
Bovenaan