Potje motivatie voor de afvallers....

Ja oke, ik ga ook met de billen bloot (niet letterlijk natuurlijk, daar doe ik niemand een plezier mee hier). Ik heb een rampzalig slechte verstandhouding met Sonja achter de rug, Maar ik ging zaterdag weer kleding kijken en heb besloten het toch maar weer bij te leggen met haar.
Hier de TIP VAN DE WEEK!!!! (voor wat extra motivatie)

Ga naar je favo kledingzaak (bij mij de WE) en kies een kledingsetje uit die je echt gaaf zou vinden. (ik had een gaaf pak, compleet, jasje/broek/blousje) en nu komt ie: ... in de maat die je vind dat je moet- of hoort te  hebben!!!
Even naar de paskamer, en TADAAAAA een blik motivatie is heropend!!

Bij mij werkte het (al was ik niet voor dat doel de paskamer ingegaan). Het maatje groter zat toch echt beter, dat jasje was toch net iets te kort, dat leuke modieuze blousje was echt gaaf ... maar niet met die kont eronder ..... DIT WIL IK NIET!! Ik wil voor de kerst een jurk/pak kopen waarin ik trots op mezelf kan zijn.

Daarbij wil ik wel zeggen dat ook in één (of een heleboel)  maatje(s) groter we absoluut trots op onszelf moeten zijn. Je eigenwaarde is niet afhankelijk van je gewicht! Kijk hoever je gekomen bent in je leven en naar de mensen om je heen. Wees tevreden en gelukkig, dan straal je dat uit ... en dat is natuurlijk echte schoonheid!! Liever iemand met een dikke kont en een hangbuik die straalt van geluk dan een zuurpruim met een ontevreden bakkes in een mantelpakje van chanel maatje 36.

Kom op meiden, als je het wil kan je het!

Liefs Nelleke

APPLAUS!!!!!!

Jij weet het mooi te brengen......... Dus niet alleen een blik motivatie (en ik zie het al voor me: met 3 maten te klein dat pashokje in en dan heel nonchalant naar buiten komen en zeggen dat het net niet past), maar ook nog eens aangeven dat een stralend gezicht mét dikke kont eronder véél mooier is dan een chagerijnig maatje 36!

You go girl!!

Groetjes
Susan

Hahahahah, die Nelleke toch!! Je weet het mooi te verwoorden. Ik heb vanavond wel Sonja gegeten (Griekse preistamppot), maar die was zooooo lekker dat ik weer veeeeel te veel op heb!! Grrrrr..........

Ik stond zojuist in het boek te kijken en zag dat er morgen bietjes met vis op het menu staat. Dat vind ik zo lekker, dus ik ga er morgen weer tegenaan!! Voor de kerst in ieder geval nog 5 kilo eraf!! Het moet gewoon lukken!! En dan in het nieuwe jaar de rest.....

Groetjes Fonske

P.s volgende week vrijdag heb ik al besloten dat ik een "day off" heb vanwege een gezellige dag!

quote: SusanT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2008 21:02:20'));

(en ik zie het al voor me: met 3 maten te klein dat pashokje in en dan heel nonchalant naar buiten komen en zeggen dat het net niet past),

HAhaha, nu ik had niet eens drie maten te klein gepakt, maar dat zou wel een stunt zijn!! haha

Terug
Bovenaan