potje olvarit

Ik heb net een potje groene groente met rundvlees opengemaakt,
En dat is ontzettend vies !! het ruikt en smaakt naar k.ts.
Dus is het in de prullenbak beland.
Gisteren had ik verse worteltjes gekookt maar daar at hij niet echt smakelijk van,
terwijl hij wel graag groente vanaf 4 maanden  uit een  potje lust.
Hij is nu bijna 7 maanden dus wordt het wel tijd voor meer variatie en een grotere hoeveelheid.Dus maar 2 potjes groente vanaf 4 maanden  gegeven,
Maar daar is niet echt veel keuze in en ook vegetarisch weinig keuze.
Wat nu ????    

Hoi,

Kijk eens op de site van keukenkikker.nl, hele leuke en lekkere  recepten. Trouwens je moet die potjes ook niet ruiken hoor, ruikt nooit zo lekker als vers gekookt eten.  

groetjes
Marian

hoi,

denk ook dat je het niet echt moet ruiken,mijn dochtertje van bijna 6 maanden smult van alle potjes eten voor 6 maanden.
tot nu toe eet ze alles met smaak op.

groetjes Corien

als je graag vegatarisch eten geeft kun je misschien eens naar de natuurwinkeln gaan.
Daar hebben ze ook potjes babyvoeding en helemaal niet zoveel duurder hoor.
Er zit soms wel vlees of vis in, maar ze hebben ook potjes zonder.
inderdaad is die site van keukenkikker erg leuk, ik heb er best wat recepten afgehaald hoor.
Je kindje moet ook aan smaken wennen he, geef hem de tijd een smaak te leren kennen.

Hoi,

Mijn dochtertje wilde op die leeftijd helemaal niks weten van potjes van Olvarit of mijn kookkunsten. Dus ik ben overgestapt naar Nutricia potjes. Ze zijn (naar mijn idee) stuk lekkerder maar er is wel minder keuze. Nu is ze bijna 1 jaar en ze eet alles. Misschien is  het een idee.  

Groetjes,
Katja

quote: Katja22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2006 11:55:51'));

Hoi,

Mijn dochtertje wilde op die leeftijd helemaal niks weten van potjes van Olvarit of mijn kookkunsten. Dus ik ben overgestapt naar Nutricia potjes. Ze zijn (naar mijn idee) stuk lekkerder maar er is wel minder keuze. Nu is ze bijna 1 jaar en ze eet alles. Misschien is  het een idee.  

Groetjes,
Katja

Hoi,

misschien bedoel je Nestlé? De fijnproevertjes... die gebruik ik ook en Rosa vind ze ook erg lekker.

groetjes,

Desiree

Terug
Bovenaan