Potje

<p>Hai hai,</p><p>heeft iemand goede tips voor een handig potje? Mijn zoontje is nog niet zindelijk, maar mijn schoonouders willen een potje voor kerst geven, maar ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel keuze dat er is. En ik weet ook niet waar ik op moet letten. </p>
 
Ik zou een hele simpele kopen.
Hier heb ik er een van Luma, omdat ik deze het mooist vond.. maar hij bestaat uit 2 losse delen en mijn dochter zit niet stil op de pot? en het gebeurt wel eens dat haar vinger tussen die 2 delen komt. Vervolgens gaat ze erop zitten en zit haar vinger dus klem en dat doet echt pijn. En de opening is vrij klein, ze plast er vaak overheen aan de voorkant. Dus dit ding gaat de deur uit, echt een miskoop. 
Ik ga een simpele kopen van een paar euro. Belangrijk is dat er een opstaand randje tussen de benen zit, zodat ze tegen dat randje aanplassen en de urine netjes in de pot terecht komt en dat ze niet over de pot heen op de grond plassen.
 
Zoals mijn man zei koop een goedkope ze hebben er toch schijt aan ?.
Mijn zus heeft een wc bril met verkleiner er aan vast top ding. Wij hebben een goedkoop potje van ikea werkt goed tot hij hem zelf oppakt ?
 
Terug
Bovenaan