POTJE

Schrijf vaak niet zelf een topic maar dit wil ik toch even met jullie delen. Ik heb van de week een potje gekocht (in de vorm van een nijlpaard..zo leuk) zodat Noa kan oefenen met een plasje doen. Gisteravond op het potje gezet voor het slapen gaan en ja een plasje! Ze was zooo trots op zichzelf haha. Vanmiddag voor haar slaapje gaf ze aan dat ze moest poepen ("Noa poepen") en ik zei even wachten want dan kan je straks boven op het potje poepen. En ja hoor, 10 minuten later heeft ze voor het eerst op het potje gepoept! Ik ben zoooooooo trots. En zij ook want ze moest zelf nog even kijken, aan oma laten zien en nog even rondlopen met de po (niet zo'n goed idee, oke).

Dit was het weer.

doeiiii
Marielle

Hiya Marielle!

Wat leuk!!! Da's best weer een grote stap hoor, een hele gebeurtenis. Al was het alleen maar omdat jij nu stiekem mag gaan denken aan een toekomst zonder luiers.
Yay Noa!!

Ajuus, ilja

mmm Ivar is wel wat traag geloof ik, het potje staat hier al eeuwen in de badkamer maar na de eerste paar keer erop zitten (nog nooit wat gedaan) wil ie er ook niet meer op
schiet lekker op dus die knul van me

groetjes Jenneke

Hoi,

Wat knap! Nog even, en dan heb je de eerste luierloos. Goed hoor!
Hier wil Danae graag op de wc. Net als haar grote broer. Ze geeft ook aan dat ze moet plassen. Alleen: ze heeft dan net in haar luier geplast. Het plassen op de wc is 1 keer goed gelukt. We geven de moed niet op!

Groetjes, Cathy

Goed gedaan Noa!!!

Echt knap hoor.
merel gaat ook geregeld op het potje, deze week had ze daar ook voor het eerst op gepoept!
iedere ochtend en avond gaat ze naar de wc(met verkleiner) en ze doet meestal wel een plasje..we gaan de goeie kant op met onze dames..hahahaha!!

Terug
Bovenaan