potje!!

Zoë heeft woensdag op het potje geplast!!!!!!!!
Zo trots.
Wij bieden het potje aan bij ieder verschoon moment. Wilt ze erop prima wilt ze niet ook goed.
Ik had het potje zaterdag gekocht en ze heeft er zaterdag en zondag een beetje mee gespeeld vond het wel heel leuk, ze was er zelfs al op gaan zitten met luier en kleren en kwam er weer af en zei toen poep! ja hoor had ze zittend op het potje gepoept in de luier. hihi.
Maak er geen strijd van wilt ze wel dan wel niet dan niet en dat werkt ze geeft het ook wanneer ze er extra op wilt.

Is weer zo'n mijlpaal waarbij je zegt: wat gaat het toch snel!

gr Dango

Wat goed!!!

Gaat hard he!!

Floor heeft het ook een paar keer gedaan, maar wil nu niet meer met blote billen op het potje...

Gister hebben we echter een toiletbril verkleiner gekocht, en dat vind ze geweldig (hij is prinsessen roze!!). Vandaag was ze in bad geweest en mijn man was haar aan het afdrogen, zegt ze ineens: wc zitten: bil (=bril) zitten.
Dus mijn man haar erop gezet: gaat ze zitten plassen!!! Je begrijpt: feestje in ons huis! Wat waren wij trots!!

liefs,

T

Wat knap!

Die meid van mij gebruikt het potje vooral om speelgoed in te vervoeren of te gebruiken als hoedje...zucht.

Heel soms wil ze erop zitten, maar er is nog niks gebeurd.

Liefs

Hier ook een wcbril verkleiner :). Julia geeft het wel af en toe aan, dat ze wil plassen, maar pas een keer kwamen er wat spettertjes uit.
Maar ja, voor broek, romper en luier uit zijn, is het al gebeurd, denk ik.

Ach, komt vanzelf wel goed :).

Kan me wel voorstellen hoe trots jullie zijn!

het is volgens mij ook nog helemaal neit nodig.
en als ze niet zelf heel erg met de wc bezig was geweest had ik niks gedaan. stel dat ze zindelijk wordt, ik ben over 8 weken uitgerekend: de kans is groot dat ze het dan allemaal weer vergeet.

Maar omdat ze het zelf zo aangeeft, kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om het te negeren. Vanochtend had ze zelf de bril op de wc in de badkamer gelegd, en was met kleren en al erop gaan zitten :p

mijn lieve kleine, steeds groter wordende meisje...

Warren zegt sinds een dag of wat
'poep!' en gaat dan inderdaad poepen!

Ik heb dus van de week het boekje 'Van de kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept' gekocht en ben nu met hem dus heel veel over poep aan het praten (ja,ja, heel intelligente gesprekken hier dus ;-)) .

Omdat Warren nog steeds soms een beetje moet wennen aan zijn zusje wil ik nu nergens te veel van hem vragen dus speel ik alleen in op wat hij zelf zegt/aangeeft.
We willen van het weekend eens proberen of hij na het ontbijt op her potje wil zitten, dat is namelijk altijd het moment waarop hij sowieso poept. Gewoon om te kijken of hij het wat vindt. Ook probeer ik hem -als het niet een te grote bende is- de inhoud van zijn poepluier te laten zien.

Plassen heeft hij nog niet 'door', soms doet hij wel eens een plasje in bad maar daar heeft hij geen 'interesse' in.

Ik ben wel heel benieuwd of hij op het potje wil hoor, en of er dan daadwerkelijk wat gebeurd! Hij is pas 21 maanden, maar stel dat hij in iedergeval alleen al op een potje poept, dat scheelt een hoop luierverschoongedoe, want tja, poepluiers verschonen zijn nu niet bepaald de leukste klusjes..

X
Evje

Terug
Bovenaan