potjes 8 mnd

hallo,

Mijn zoontje wordt volgende week 8 maanden. Ik wilde hem vandaag alvast even een potje geven voor 8 maanden. (ik kook ook wel zelf voor hem,maar als ik geen tijd heb/niet iets geschikts eet, dan geef ik hem potjes).
Maar de potjes van 8 maanden zijn heel anders dan die van 6 maanden. Ik dacht dat er in de potjes van 8 maanden her en der een stukje zou zitten, maar de overgang van 6 naar 8 maanden is echt heel groot!(heel veel stukjes en heel dik).
Ik heb nu half om half gedaan, en dat ging er met moeite in.
heeft iemand hier ervaring mee en tips om deze overgang beter te laten verlopen?
alvast bedankt!
 
hoii ik zzou het elke keer weer proberen dat heb ik met mijn zoontje ook gedaan ze leren het vanzelf wel eten het maakt echt niets uit als ze wat later stukjes leren eten mijn zoontje is nu 20 maanden en hij eet alles prima en met mijn 11 wken oude baby ga ik het ook weer zo doen gr debby
 
ja ik vond die stap ook groot.mijn dochter wilde het ook niet.ze vond het vies en ik was eindelijk zover dat ze een heel potje van 6 maanden at.zit nu weer op half potje van 8 maanden.het valt ook veel zwaarder omdat er stukken in zitten.ik heb het ook half half gedaan en met toen de vork eerst fijner gemaakt.als die macaroni al neemt zitten gelijk hele stukken in..
toen een keer alleen 8 maanden potje gedaan en soms die van 6 maanden.want je heb er 1 daar zit ei in verwerkt die vindt ze heerlijk en die heb je alleen in 6 maanden.die neem ik nu nog wel eens maar duurt wel ff voor ze er aan gewend was.
succes ermee...

 
Terug
Bovenaan