potjes groente en fuit van kruidvat....??

hallo,

heeft iemand ervaring met de potjes groente en fruit van het kruidvat merk????

Wat is het verschil tussen deze potjes en de olvarit potjes???? behalve de prijs natuurlijk.....

groetjes kim
 
Er is wat minder variatie. En geen potjes vanaf 4 maanden, dacht ik. Wij gebruikten de kruitvat potjes als basis en af en toe olvarit voor de afwisseling. Albert Hein heeft trouwens nu ook een eigen merk potjes net als de Jumbo.
 
hoihoi, ze hebben wel voeding vanaf 4 maanden alleen de keus is zeer beperkt, heb zelf pas een paar potjes gehaald en mijn kleine eet ze goed.
van de albert heyn eigen merk heb ik gehoord dat de smaak wat minder is, dan bij olvarit of kruidvat. denk dat je gewoon moet uitproberen wat jou kleintje het lekkerst vindt.

liefs linda
 
Heb ooit gehoord dat ze veel zoeter smaken. Weet niet of het waar is, en of er in dat geval ook meer suikers in zitten. Maar dat zou je kunnen controleren....
 
Er is geen verschil eigenlijk.
De babyvoeding is puur fruit of groente, dus er is helemaal niets aan toegevoegd, zeker geen suikers!!
In prijs scheelt het inderdaad...maar er is vaak minder keuze!
 
Hi,

Tom vond de potjes van de kruidvat altijd lekkerde dan olvarit..
ik zelf vind de olvarit potjes ook sterk ruiken en soms zelfs stinken.

Na een tijdje vond hij die van de kruidvat ook niet meer zo, en ben ik overgestapt... op... ik weet niet zo 1 2 3 het merknaam.. ze verkopen het bij de c1000 potjes met rode deksel en een poppetje erop met een kruiwagen vol groentes..
Tom vind die wel lekker, geen rare smaken, gewoon aardappels groente vlees. (deze zijn 1,35 voor 2 potjes!)

Maar sinds kort gaat er geen enkel potje meer in, hij wil alles zelf doen. Dus nu eet hij gewoon met de pot mee.

Nens
 
quote: mama_is_trots reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-07-2008 20:22:27'));

In kruidvat zit wel degelijk meer suiker dan in de olvarit!




hoe kan dit dan??
Er mogen helemaal geen suikers worden toegevoegd!!!
 
Terug
Bovenaan