potjes groente/fruit in andere landen te koop ?

Oh ja, wilde ik ook nog vragen. Van de zomer gaan wij  kamperen met de kleine, waarschijnlijk in Frankrijk, mara het kan ook Luxemburg, België of Duitsland worden. Weten jullie of daar ook potjes groente/fruit te koop zijn of moet ik een hele lading meesjouwen ?

Groetjes Agnita
 
Ik zou even op de website van de fabrikant(en) kijken of heb een mailtje sturen. Zij kunnen je precies vertellen welke producten, voor welke leeftijden en welke smaken er in andere landen te koop zijn. Soms produceren zijn in het buitenland onder een andere naam en dan kun je dus misschien hetzelfde product kopen.
 
Potjes hebben ze daar zeker, maar welke merken weet ik niet precies. Als je kindje een makkelijke eter is, lijkt het me geen probleem. Wil je weten of je je 'eigen' merk daar ook kunt krijgen, dan zou ik ook even informeren bij de fabrikant.
 
Als ik jou was zou ik het zelf meenemen. Je weet nooit precies wat erin zit in andere landen.
Ik ben vorige week naar Turkye geweest en heb gewoon 18 potjes meegenomen, ja het is ff meer bagage, maar dan weet je wel zeker dat je kind het lust.
 
Wij zijn met onze kinderen vorig jaar ook wezen kamperen in Frankrijk en Italie, maar de potjes daar zijn heel anders! Ze komen soms wel uit dezelfde fabriek, maar deze worden wel aangepast aan de 'smaak' van het land! (vooral de groentehapjes konden we niet kwijt aan onze zoon!)
Dus zeker als je kindje soms wat moeite heeft met verschillende/nieuwe smaken, zou ik zeker een voorraadje meenemen! Wij hebben de rest van de vakantie gewoon zelf groente/fruithapjes gemaakt, want verse groente, een eitje/vlees en aardappels zijn overal wel te koop, het is alleen wat meer werk.
Lenje
 
hoi hoi,

Ik zou ook zelf een voorraadje meenemen. Ik weet bijvoorbeeld dat de potjes in Spanje veel zoeter zijn als hier. Je kan het probleem krijgen dat je kindje ze niet lust of dat hij de potjes thuis niet meer wilt............

succes Vanessa
 
Terug
Bovenaan