potjes TRAINING

inderdaad training, ik loop me suf!!!
Van mij hoeft t niet zo heel nodig, maar van Birgit wel, elke keer op t potje.. ze snapt alleen niet dat ze gewoon moet blijven zitten tot ze ECHT klaar is... nu kan ik voor elke cm poep en elke druppel plas met haar naar de wc om t weg te brengen, voordat ze weer gaat zitten om t af te maken.
Nou heeft zo ook nog eens een beetje last van haar darmpjes dat ze de hele tijd moet poepen...

leuk hoor die groter wordende kindjes, ERG vermoeiend!!

Ook hier heeft Lot nog weinig interesse. Er staat een potje in de badkamer, meestal zetten we haar er even op voordat ze in bad gaat, aangezien ze dan standaard staat te   plassen (net buiten het bad of zodra ze er in gaat). Maar dan gebeurd er niks. Ze vindt het een leuk stoeltje, maar verder...

Groetjes, Marisa

Hai,

Jesse is er nog niet aan toe het potje of   de wc. IK zet hem er wel op, maar hij blijft 10 sec zitten, als hij op de wc zit wordt hij na 1 minuut er flauw van en wil hij er af.

Dus voor ons nog geen trainingen.

Groetjes Linda

Hai hai,

ook ik was (ja, was begonnen) met potjestraining.
Dylano heeft er vaak opgezeten, en soms nog, maar er gebeurd gwn nix. Hij vind het idd een leuk stoeltje haha.
Van de week plastte hij onder de douche, en toen heb ik hem de hemel ingeprezen. Hij was ook echt zo aant kijken van: Doe ik dat???
Als de achtertuin aan kant is, laat ik hem in de zomer gwn lekker buiten kuieren zonder luier. T schijnt dat dat goed kan helpen, dan voelt hij tuurlijk iets langs zn benen lopen bijv, en dat is niet fijn.

Liefs Deb.

hoihoi,

dat komt echt vanzelf allemaal wel hoor. Wij hebben bij de oudste 2 nooit aan potjes training gedaan. Ze geven zelf wel aan wanneer ze er aan toe zijn en ze waren bij mij met 3 jaar dag en nacht zindelijk.
Bij een vriendin van mij was haar zoontje met 2 "zindelijk"   maar die slaapt nu hij 8 is ook nog met een luier.

groetjes chimene

ps bij mij vonden ze het toen ze een jaar of 2 waren echt niet vies als ze zonder luier ind e tuin of kamer stonden te plassen. Juist geweldig want dan kan je er lekker met je handen in gaan slaan.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan