potjes voeding en luiers in spanje???

Hoi,

Wij gaan over 2wk met onze kinderen 9dagen naar spanje, aangezien we met het vliegtuig gaan kan ik niet te veel mee nemen!
Ik geef gelukkig de borst maar weet iemand of ze in spanje gewoon pampers en nutricia potjes groente en fruit hebben? Ik wil het daar liever niet zelf klaarmaken!

Groetjes MJ

In Spanje kan je potjes kopen. Luiers zou ik hiervandaan meenemen, omdat deze in Spanje er duur zijn!
De potjes zijn te koop in supermarkten, maar ook bij de apotheek.
Succes en fijne vakantie

Hoi,

oke dank je wel, maar weet je ook of dat pampers en nutricia is, ik liever mijn eigen merk gebruiken!? als het kan natuurlijk.
Een pak luiers neem ik mee maar weet niet zeker of ik daar genoeg aan heb!!

Gr Mj

Hoi hoi

Ik heb zelf ook potjes en luiers gekocht in spanje, merk van potje was nestle en luiers had je huggies en  pampers.
Ze hebben veel variatie, ook pap het meeste is van nestle.

Heel veel plezier in Spanje!

groetjes nesie

Hoi Hoi,

Wij zijn ook onlangs op vakantie geweest naar Griekenland en hadden voor ons meisje geen stoel geboekt en haar op schoot gehouden. Nu kwam ik er bij het ophalen van de tickets op het reisburo achter de we voor haar ook 10 kilo eigen bagage mee mochten nemen.
DIt scheelt echt HEEL VEEL kan ik je vertellen. Dat zou ik even nagaan als ik jou was dan kun je in ieder geval een klein voorraadje mee nemen zodat je de eerste dagen goed doorkomt en niet gelijk op jacht moet naar potjes enz.
Fijne vakantie

Gr Louise

quote: mary jane reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-08-2008 14:51:48'));

Hoi,

oke dank je wel, maar weet je ook of dat pampers en nutricia is, ik liever mijn eigen merk gebruiken!? als het kan natuurlijk.
Een pak luiers neem ik mee maar weet niet zeker of ik daar genoeg aan heb!!

Gr Mj

Ik had voor 15 dgn 1,5 pak luiers meegenomen. En had daar meer dan genoeg aan (had er wat van over zelfs)
Ik heb een aantal dagen het aantal luiers geteld wat we per dage gebruikten daar het gemiddelde ongeveer van maal het aantal dagen.

Hoi,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik mag idd 10kilo bagage meenemen voor mijn manneke maar de maxicosi en buggy gaan mee dus daar gaan de 10kilo!
Ik neem 1 pak luiers mee, dus daar verwacht ik wel mee uit te komen al heeft mijn middelste ook s'nachts nog een luier maar met de active fit kan hij die van zijn broertje nog net aan dus dat scheelt. maar fijn dat ze ze daar hebben!
Potjes ga ik gewoon daar kopen dan anders kom ik uit met mijn bagage..
Bedankt in ieder geval!

Hoi hoi

Je buggy en maxi cosi worden niet als bagage meegerekend die mogen gewoon mee tot aan de brug/voor het instappen inleveren. Ben zelf net terug met maxi cosi buggy en wagenbak en dat werd niet als bagage gezien, 10 kilo was puur luiers en melk en kleding.
Succes

Groetjes Nesie

Terug
Bovenaan