potjes vs vers eten?

A

Anoniem

Guest
hoi...

mn dochter heeft de laatste tijd moeite met groentepotjes... in het begin luste deze dame alles,waarschijnlijk omdat het nieuw was,ma nu eet ze niet veel meer...

behalve als het eigen gemaakt is.. dat eet ze bijna allemaal... toch maar wat vaker doen... zal wel meer smaak aan zitten.. stiekum wel een complimentje eigenlijk toch??

wie herkent dit??

xxx

jammer genoeg herken ik dit niet!

hier is het omgedraaid uit de gemakkelijk met potjes begonnen
en daarna wilden we overstappen naar zelf gemaakt voedsel
vond hij vreselijk! Nu begint hij eraan te wennen dat is wel fijn
hij heeft zelfs spruitjes gehad!

ik vind het zo wel fijner dat hij met ons mee eet

zelf ben ik ook begonnen met potjes..

tja ik zeur ook niet.. ik doe liever btje meer moeite dat het vers is wat ze krijgt en dat ik zeker weet dat het goed en gezond is zonder toevoegingen etc.! dan van die potjes...

ma idd vind het ook veel mooier dat ze met ons mee eet...

succes heaven!
(ps is spruitjes niet te heftig voor zon kleintje??)

xxx

hoi

hier psies hetzelfde,
jens zat vaak van de potjes te kokken
en pas gaf ik eigen gemaakt, nou eten joh
zal idd wel veel meer smaak aan zitten
maar ja hij kan niet altijd mee eten nog

vinden jullie sommige potjes ook zo droog? ze plakken dan een soort bbrr

Hoi,

hier is het meestal vers, afhankelijk van wat wij eten. Als we groente, vlees en aardappelen eten, dan eet hij met ons mee. Is het iets van nasi of iets scherps, dan krijgt hij gewoon een potje of iets uit de diepvries wat ik dan nog over had van eerder.
Voor Stijn maakt het niets uit: hij (vr)eet het allemaal op!!!

groetjes,
kiki

Berend eet meestal vers en met de pot mee, als hij thuis is.
Potjes krijgt hij bij de gastouders.

volgens mij maakt het hem niet veel uit.

ik heb altijd gezegt dta ik alles vers zou maken, en erlijk is eerlijk zowel fruit als groente krijgt hij uit een potje, af en toe geef ik hem ook wel een stuk perzik of banaan, maar dat is als stuk niet geprakt, als hij straks ouder is en goed en veel eet dan wil ik het wel vers gaan maken, maar ik vind het zonde als ik 3 kwart appel weg moeten gooien (uhhh, zelf opeten bedoel ik uhum...)

nee als zei een potje wel eet, prima toch, het is goed gekeurd verandwoord eten. en mischien steeds langzaam aan een beetje door elkaar gaan doen

Hoi, ik maak alles zelf en onze dochter eet er goed van. Elke week sta ik in de keuken en maak dan voor de hele week fruithapjes en groentjehapjes klaar om ze vervolgens in te vriezen. Als we ergens naartoe gaan, neem ik wel eens een kant en klaar fruithapje mee maar da's meer uitzondering dan regel. Maar goed, ik vind het ook leuk om te koken en heb er ook de tijd voor.

Terug
Bovenaan