potjes

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Even een vraagje....Sophie eet nu prima haar groente en fruit potjes voor kindjes vanaf 4 maanden. Toch heb ik het idee dat wanneer haar bordje leeg is ze best meer op had gekund. Een fles hierna geven wilt ze absoluut niet. Ze drinkt wel diksap. De potjes van 6 maanden zijn groter, zou het kwaad kunnen als ik die potjes ga geven? Ze is van 25 feb, nu dus ruim 23 weken.
Graag advies/ervaring.

Groet, Anne

Hoi, hoi
Ik denk niet dat het kwaad kan om je kleine al 6 maanden potjes te geven hoor.
Ik zou gewoon kijken wat je kleine ervan op kan en of het goed gaat, maar zou het zeker proberen.
Succes ermee en veel smikkel plezier voor de kleine....

liefs
liekje mama van Joy en Reana

kan prima hoor.mogen ze best hebben.het is alleen wat meer en wat dikker en bij sommige potjes zitten er wat stukjes in maar dat staat dan op t potje.wat je ook kan doen is een aardappel door een 4 maandenpotje prakken.dan is t ook meer.ik doe dat ook weleens omdat je geen 6 maanden potjes hebt met 1 soort groente en bijna overal zit vlees in.dat hoeft voor mij niet altijd.dat vind ik wel jammer.dus dan zelf maar wat creatiever zijn.
groetjes karin

Bedankt, ga het gewoon proberen! Ik heb voor ongeveer 1 week nog groente in huis, koop hierna gewoon de grotere potjes.

Nu zag ik net bij het Kruitvat potjes eigen merk voor 4-36 maanden. 2 voor 1,49 euro, er zit per potje 200ml fruit in.
Iemand ervaring met de kruitvat potjes??
Hoor weer graag jullie ervaring!
Groet, Anne

ja,die heb ik nu ook.boas vind ze wel lekker.maar frutapura blijft hier nummer 1.is ook langer houdbaar als een verse appel en appels zijn hier om de haveklap op dus dan maar die bakkies.boas vind t heerlijk.

Hoi,

Ik heb Fleur nu al een paar keer de potjes van de Kruidvat gegeven (normaal maak ik zelf), maar ze vindt ze erg lekker. Je moet alleen even goed kijken want in sommige potjes zitten granen (en dat zijn wel erg harde stukjes...), maar hier gaan ze er met smaak in hoor....
Succes.

Groetjes

Terug
Bovenaan