potty-training hahahaha

Hihi geweldig! Doet hij er al iets op? Ik heb Mirthe wel een sop de wcbrilverkleiner gezet pffff nou ze vond het echt vreselijk.

Huh?.. Zijn jullie al echt aan het oefenen?
Ben beetje verbaast..

Esmé mv kay

Hihi schitterende foto Marieke! Doet hij er ook echt al wat op?

Ik vroeg me eigenlijk ook al af met welke leeftijd je voorzichtig gaat oefenen op het potje?
Ik heb het potje op het verlanglijstje voor Sinterklaas staan, ik dacht dan zien we wel hoe het gaat.....

Groetjes van Cissy

hoi hoi

hihihi, zo te zien vind hij hetw el erg interessant..

enne was het potje gevuld?

hier nog even geen training, zit zelf te denken aankomende zomer, l
ekker naakt rondhuppelen en meteen oefenen..

liefs tobi

Hahaha hij kijkt erbij met de vraag; wat doe ik hier??

Hier ook nog geen potjes hoor. Hij vond het wel reuze interessant om mee te gaan naar de wc
Als hij 's morgens helemaal uitgekleed is om te wassen, is het eerste wat hij doet... plassen zodra zn luier uit is. En ook 's avonds voor hij de douche ingaat. Luier uit... hupsakee plassen, maar of dit nu echt bewust is vraag ik me af.
We zullen binnenkort eens een potje gaan kopen en zien of hij het ook doet op het potje. En anders gaat hij de verhuisdoos in. Het potje dan hé

Lezen jullie wel goed meiden??? Aan het eind van de titel staat toch ècht hahahaha !!! Nee hoor, hier nog geen èchte potty-training. Tygo kijkt altijd (gezellig) mee als mamma gaat plassen en moet erg lachen als hij wat hoort klateren. Ik zeg dan altijd: "hoor es?!?!?! Mamma moet plasje doen".
Dus ik had hem ook al eens voor de gein (gewoon met broek aan) na mij op de wc gezet. Hij moest toen ZO lachen hahaha.
In de prenatal vorige week zag ik dit potje en heb het alvast meegenomen voor volgend jaar. Hij vond het wel een leuk speelgoedje en sleepte  hem de hele kamer door. Toen ik hem 's middags even moest verschonen na een poepbroek zette ik hem er zomaar pardoes op en zei:" Tygo ook plasje doen?" Hij moest lachen en ik wilde dus nèt deze foto maken. Op  de foto zag ik dat hij ineens heel serieus keek met een vinger in zijn mond. GE-WEL-DIG hahahahaha
Moest hem dus gewoon ff showen VOOR DE GEIN !!!

Ik begin wel ècht met potty-training als hij werkelijk waar ook STIL kan zitten hahahaha.
Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan