Potverdikkie, lijkt wel smetvrees!

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

hier een dik uitgebuikte Gabriëlle die 'm er eventjes het liefst af zou schroeven om bij te komen!
Zondag begon het..... hevige schoonmaakwoede!
Maar nu ik aan het boenen geslagen ben, lijkt het inmiddels wel smetvrees!
Overal waar ik kijk zie ik vlekken en hondeharen! Pfff, word er GEK van!!!!!!

Verder ook zwaar aan het hamsteren, allemaal dingen gekocht waar van ik weet dat mijn lieve hubbie nooit het goede zou halen, zoals speciale shampoo, dagcréme, bodylotion, nieuw ondergoed, haha!
Terwijl ik het intyp denk ik: wat een onzin eigenlijk!!!!!

Maar goed, ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt!

Groetjes

Hoihoi,

hier hetzelfde: alles moet schoon en opgeruimd zijn, wat dus niet meevalt met een driejarig ventje met als grootste hobby troepmaken in huis!
Heb je net alles aan kant en daar vliegt het speelgoed, de stukken papier en de snoepjes je alweer om de oren en door het huis!

En dan probeer ik ook nog eens bij te blijven met mn studie, wat me aardig lukt, maar wat me zeker twee dagen (wanneer mn zootje naar het KDV is) kost, naast de twee halve dagen dat ik naar school moet... (wat kan je van jezelf toch veel moeten...)

En dan is er ook nog eens mijn lieve, maar veeleisende moeder die zelf niet zo veel kan aangezien zij herstellende is van de kanker.... PFOEHHH

Gelukkig werkt mn vriend als all round klusjesman waardoor hij tussen de klussen door ook veel thuis is... De arme man moet schoonmaken, dingen in huis opknappen, koken enz enz

Soms denk ik wel eens: OK beeb kom nu maar dan heb ik ff verplichte rust... maar dan denk ik weer, Nee wacht toch nog maar ff want ik ben er nog niet echt klaar voor... vrouwen...

Veel liefs Nika  

ja meiden ik ben nnormaal al aan de poetserige kant maar nu is het helemaal niet normaal ik doe zelfs als ik zie dat er iemand naar de wc gaat een doek over de pot en gloor erin hahha nou ja ze durfen niet eens meer normaal te gaan hier hahah

verder ben ik nog nooit zo bij geweest met mijn was nou ja was wel strijk niet hahahha elke dag doe ik wat er droog is van die dag vouwen en strijken ,, je moet ookwel met die kids watn er is altijd wel was en was en nog is wasssssssssss

verder ben ik ook steeds dingen anders aan het zetten en weer schoonmaken en ja nou ja ik weet zeker dat de kraamhulp die hier komt heel blij is hahaha

veel liefs cora

he meiden

Ik ook vanaf zaterdag aan  de boen en de schrob geslagen, was weg, kleren die we vandaag aanhadden netjes opvouwen en wegleggen, bed open leggen, niks broodje bij de bank ik lig gelijk met mn stoffer en blik op mn knieen op de grond, zondag de ramen binnen en buiten gelapt, wel vroeg in de morgen want al die zondag fietsers in dit kleine gehugt waar iedereen me kent vanwege mn werk, voor ik het weet ben ik bevallen vanwege mn nesteldrang, alleen weten we het zelf nog niet...

Als mn vriend met een bordje aan komt lopen met broodjes erop kijk ik (zo blijkt) zeer afkeurend, heb hem maar stoer gezegt dat ie het zelf op moet ruimen, maar ja jullie weten, ze doen hun best maar niet zoals wij het kunnen... Die boodschappen ook allemaal in huis gekleurde muizen want hij komt er niet mee thuis, zoekt zichzelf een bochel in de winkel en verzint ter plekke een alternatief..

Ik ben de laatste dagen ook weer een echt huilebalkie, het was veel minder maar ik kan er niks aan doen, waterlanders om niks...Mn vriendin vertelde me dat ze zwanger was na IVF ik vloog dr om dr nek en brullen (samen hahahaha) was veeel minder hoor, maar ja zal ook aan mn slaaptekort komen denk ik...ofzo...gebruik ik als smoes...mijn ouders gaan voor 6 maanden van het jaar naar het buitenland, ze wachten nu op onze kleine man maar ik kan nu al janken als ik weet dat ze in dec weg zijn...

Ach ja.....haha moet er nu wel om lachen...
Ow ja heb net nog even de bestek lade uitgezogen, ja stel je voor dat de kraamhulp straks broodkruimels vind hahaha

hey meiden

hahahah lijk wel of ik eigen verhaal lees , ben ook echt druk druk druk aan de schoon maak en de strijk is nog nooit zo netjes bijgehouden geweest als nu ,
mijn man lacht zich ook echt een ongeluk want als ik s'morgens uit bes kom begin ik al met stofzuigen (twee katten en parkiet)die heel veel rommel maken hahaha en dan de vaatwasser uit ruimen en dan hop de rest nog even als blinkt en glimt in huis de bestek la heeft bijmij ook al een beurt gehad en de tas voor het ziekenhuis heb ik al 6 keer op nieuw in gepakt toch nog effe cheken denk ik dan hahahahah gek word ik soms van mezelf

maar goed allemaal nog sterkte en succes met de schoonmaak
groetjes lydia 37w en 4d

Terug
Bovenaan