potverdorie... grrrrr... wat zouden jullie doen?

Hallo mensen,

ik moet even stoom afblazen hoor...
ik ben een beetje pissig...

ik ben net bij de gynaecloog geweest en hij wil het afblazen...

normaal krijg ik geen eitjes nu heb ik eitjes en is het niet goed,.,,
ik heb 4 a 5 rijpe eitjes... en de gynaecoloog zegt dat ik nu geen pregnyl krijg en dat wij nu geen gemeenschap mogen hebben pffff...
morgen moet ik weer heen en dan horen we of we nu wel of niet door mogen gaan.

pff het is wat normaal nooit een eitje en nu in een keer een aantal... ik heb het er met mijn partner over gehad en hij zegt ook we gaan gewoon door ook al zegt de gynaecloog dat we het waarschijnlijk moeten afblazen....
2 jaar bezig en geen resultaat en nu hebben we een grote kans...

wat zouden jullie doen?

liefs..

Dat is een lastige, als je neit bang bent voor een meerlingzwangerschap? Ik heb ooit 3eitjes gehad en toen was er ook niets gekomen wel iui toen gehad.

Maar het is net wat jullie zelf willen, het is een lastige vraag, begrijp je heel goed van doorgaan doorgaan, maar als je doorgaat en je krijgt een meerling en daarbij bedoel ik 3 of meer dan moet je hard gaan nadenken of je dat wel wilt, want die kans is zeker aanwezig.

Gr Wendy

ja klopt die kans is zeker aanwezig ook nog dubbelop ook... in mijn familie zijn ook heel veel eeneiege-tweelingen en het slaat steeds een generatie over en ik ben nu van de volgende generatie waarin het kan... en dan heb ik ook nog kans op een meerling met de behandeling....

ik ben niet bang om een meerling te krijgen... aan de ene kant was ik er zelf al wel een beetje van uit gegaan..
als ze maar gezond zijn.. maar met een meerlingzwangerschap kunnen er ook juist meer complicaties zijn...

wat zou jij doen in mijn situatie?

liefs..

tjemig,lastige vraag.
Wat Wendy zegt is natuurlijk waar,mooie eitjes is geen garantie voor een zwangerschap.
Bij mijn vorige IUI had ik ook mooie eitjes (3 stuks) en zag alles er helemaal goed uit,helaas ben ik er niet zwanger van geworden.Maar je moet wel goed nadenken over het gevolg,als het toch een meerling blijkt te zijn is de kans op complicaties wel groter.
Als ik moest kiezen zou ik (denk ik) de raad van de gyn opvolgen.
Ook al gaat het zo in tegen je gevoel...
Heel veel sterkte met het maken van de keus !!

Grappig dacht eigenlijk dat alleen 2-eiige tweelingen erfelijk waren. Maar ik heb ook een keer negatief advies gekregen maar dat was al met 3 eitjes. Ik heb me er toen niet aangehouden. Is uiteindelijk toen ook niet gelukt. Maar 5 is wel heel veel. Stel dat ze wel allemaal bevrucht worden? Met alle risico's? Moeilijke keus. Ik zou het met 5 niet aandurven. Heel veel sterkte en succes.

Je kan altijd kijken hoeveel eht er zijn morgen en dan een keuze maken, met 5 zou ik het zeker neit aandurven, met 4 zou ik dat nog wel durven, maar ik weet niet hoe jou lichaam is, je moet hoe moeijlijk ook toch die keuze zelf maken, succes meid, ik lees het wel.

het is moeilijk...
de twee strijd van gevoel en verstand...

mijn gevoel zegt wie niet waagt wie niet wint...
en mijn verstand zegt steeds stel je voor dit en stel je voor dat...

en wie kan me vertellen of het wel raak zou worden als ik wel door ga..
als ik niks doe komt er zowiezo niks...
wie weet worden ze niet allemaal bevrucht en dat er maar 1 of 2 bevrucht worden ofzo...

zou het vaak voor komen dat ze allemaal bevrucht worden?

vanavond nog maar even goed met mijn partner er over praten.. op dit momend zegt hij gewoon door gaan...

wie weet misschien krijg ik hierna geen eens meer kansen dat mijn eitjes helemaal niet meer groeien zoals in het begin...

zoveel vragen zoveel antwoorden maar wie zegt me wat de goeie is....ik heb er gewoon hoofdpijn van.. straks nog maar eens een pot thee zetten!

jullie horen van mij hoe het morgen ging...
en of wij echt zo koppig zijn om door te gaan...

liefs...

Ik heb ook steeds maar 1 eitje gehad en de laatste IUI behandeling had ik er ineens drie..! (het was onze tweede IUI poging) wij mochten ook doorgaan en helaas zonder resultaat.

Met 5 eitjes is et alleen wel theoretisch mogelijk dat je 10 kindjes tegelijk kan krijgen. Dat is echt wel heel veel.

Ik kan me je gevoel heel goed begrijpen want ik wilde ook heel graag door! Is een keuze die alleen jullie kunnen maken. Succes met je keuze

Terug
Bovenaan