potverdorie.... niet alweer he... grrr

A

Anoniem

Guest
Ik snap er werkelijk niets van. Het is weer net als vorige maand. weer rode slijm en weer nog niet eens of net halverwege de cyclus. vorige maand betekende dit het begin van een hele hevige menstruatie.. als het zo door blijft gaan lukt het nooit om zwanger te raken. en ik had altijd een hele regelmatige cyclus. weet iemand hoe dat kan?

wat vervelend meid...hoelang ben je al van pil af?
heb er niet zo snel een antwoord op sorry!! misschien herkent iemand anders het..?
liefs

ik heb al 3 jaar geen pil gebruikt. ik had een implanon. na verwijderen zou je meteen weer vruchtbaar moeten zijn. twee maanden geleden is het staafje vewijderd en was het ook uitgewerkt.

Mmm vervelend zeg.. Ik herken het ook niet, maar ik ben ook nog maar net gestopt met anticonceptie.

ik heb voor mijn 1e zwangerschap ook implanon gehad.
ik had daarna ook onregelmatig, en hele heftige menstruaties.
maar na een paar keer ongesteld te zijn geweest was ik daarna al snel zwanger.
dus had op de dag precies een jaar nadat ik de implanon had verwijdert een kindje in mijn armen!

okee, dan kan het dus toch van de implanon zijn. nou dan zit er niets anders op dan afwachten tot mijn cyclus weer regelmatig is.. bij ou duurde het dus ongeveer 3 maanden voor je zwanger was en dus een regelmatige cycus had?

bedankt voor jullie reacties

heel vreemd, ik heb het maar 2 keer gehad vanochtend bij het afvegen. vanmiddag niets meer. zou het ook mn eisprong kunnen zijn....

Meid, wat vervelend! word je heel onzeker van! Ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar aan je laatste berichtje te lezen is het nu over?

Succes! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan