potverdorie

Hello,

Ik ben toch een trien he, ik kon het echt niet laten om te testen, maarja, dat was dus dik een test verspild.
6 Juli is pas mijn NOD en ik dacht, ga ik ff testen. Ik had natuurlijk op de test gelezen dat ik ze kon gebruiken vanaf de eerste dag na de normale menstruatie, maar ik kon het niet laten. Jullie kunnen het al raden, jawel negatief. Nu vraag ik mij af, of ik nu echt niet zwanger ben ofdat ik gewoon te vroeg getest heb. heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?

grtjs

Ikke
 
je kunt volgens mij pas testen na de eerste dag van je te verwachten menstruatie. Dus volgens mij kun je pas op 7 juli een test doen. het kan zo zijn dat je wel zwanger bent maar zoiets kun je pas zien twee weken na je ovulatie en die bij jou als het goed is vorige week pas geweest. Dus meid, nog even geduld en succes!
gr B
 
Bedankt dames, ik had het wel gedacht dat ik te snel getest had.
Maar het zou zo mooi geweest zijn, mijn man verjaart morgen en zeg nu zelf dat zou een mooi cadeau zijn geweest he.

grtjs,

ikke
 
't Kan allebei. Gewoon afwachten of de Red Devils komen. Maar ik was ook zo ongeduldig; testte op mijn NOD wat 's avonds mijn RDD (red devil day) werd! snik
 
ja ja het is echt te vroeg hoor. Ik begrijp je wel hoor want het wachten duurt zoooooooooooooooooo lang pppfff. Ik heb ook 6 juli m'n NOD maar heb waarschijnlijk deze maand al een bevruchting gehad die af gestoten is. Op naar de volgende ronde.
Ik zal dinsdag voor je duimen hoor!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan