potverdriedubbeltjes

A

Anoniem

Guest
Ben nu 2 weken en 1 dag over tijd. Cyclus staat nu op 43 dagen, terwijl het altijd 28 dagen was.
Ik kreeg stilletjes toch hoop dat die test vorige week niet klopte of dat het nog te weinig hcg was.

Vanmorgen een test gedaan (kruidvat): alleen een controlestreep :(

Ben nu even in een dipje, maar ga het toch van me af zetten, want die teleurstelling steeds, bah!

Sorry, maar ik wilde even spuien...

Jammer voor je schat!!! Je zou toch verwachten dat je een posetieve test zoud moeten hebben na zo lang overtijd te zijn. Heb je een clearblue geprobeerd. Ik gebruik alleen die maar. De andere vertoruw ik of een of andere manier niet. Misschien moet je je huisarts bellen en hem laten testen!!! Wie weet, misschien toch zwanger!!!

Liefs,

Jee, toch wel raar hoor, je zou toch denken dat je zwanger bent als je normaal zo regelmatig bent.
Misschien idd toch even de ha bellen??

Succes en ik blijf toch nog even voor je duimen hoor.

Liefs

Ik wil je beetje hoop niet graag de grond in boren, maar ik had vorige maand hetzelfde... Altijd 26 of 30 dagen en dan opeens 40 dagen. Ik hoop dat het deze maand weer gewoon 26 of 30 dagen wordt, dan is tussen morgen en dinsdag mijn NOD.. Ow jee, nu ik dit opschrijf... Misschien het weekend al een testje ertegenaan gooien, ook al heb ik weinig hoop..

Hey meid!

Als je ongi steeds zo lang o pzich laat wachten of heel onregelmatig wordt, kun je het best even langs de huisarts.
Ook als je nu al zo lang over tijd bent, kun je er best een bezoekje aan wagen! Ben ze zelf weer even uit de onzekerheid.

Liefs Daisy

Bedankt voor jullie lieve reacties!

@channie1985: Ik zal voor je duimen!

Ik kijk het dit weekend nog even aan en anders bel ik maandag naar de HA. Het is ook zo raar, heb de afgelopen 2 weken af en toe beetje ongi-krampjes gehad, maar niet zoals normaal en het zet ook niet door. Heb verder geen klachten, alleen een opgezette buik en m'n darmen rommelen een beetje.

Ik houd jullie op de hoogte!

Ik heb me er vandaag redelijk over heen kunnen zetten dat de test weer negatief was vanmorgen.

Alleen in een winkel hadden ze echt superleuke kleertjes voor baby's. Toen dacht ik er weer aan.
Had het wel leuk gevonden om mijn man vanavond te kunnen verrassen met een paar sokjes ofzo...Maar helaas.

Ik ga in sept 2 weken met vakantie, dus dan ff lekker ontspannen en misschien gebeurt er dan wel iets.. ;)

sterkte meid, zou misschien ook ff bezoekje brengen aan HA als ongi te lang op zich laat wachten...
liefs

Terug
Bovenaan