zo ben ik weer effe na een kleine week niets te laten horen... gister weer hoop gedoe gehad... naar de verloskundige geweest... en gevraagd of ze eventueel mij eerder kunnen inleiden (omdat mijn ziekenhuis dat niet doet) want ik zit hier nu echt thuis gekluisterd.. ik kan geen kant meer op.. en zelfs het huishouden lukt mijn niet meer... te dikke voeten zo erg dat ze zelfs blauw worden... en ook dikke vingeren zo erg dat ik geeneens met moederdag mijn kadotje bij de kassa voor mijn moeder kon vasthouden... (was een simpel leuk plantje) maar goed... ziekehuis zegt nee sorry wij zien niets aan jouw waardoor we je kunnen verlossen van de pijn... mmaarr!!!! we zien wel eens spoor van eiwitte in je urine.. dus hier morgen(vandaag dus) effe 2 jerrykanne vol piesse en morgen (woensdag) effe inleveren en vrijdag de uitslag.... iedereen zegt tegen mij waarom houden ze je niet moet je kijken hoe je erbij loopt.. (kan geen schoenen meer aan.. dus loop ik heen en weer op sloffen... schaam me rot.. ben het echt zat.. enne die ene week maakt mij ook niets meer uit.. ben volgende week uitgerekend.. ppffff.... wat een gedoe.....