Ppff spannend dat wachten :(

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

De dag van de waarheid is dan eindelijk gekomen na al dat lange wachten hihi.
Vandaag zou de dag moeten zijn dat ik ongi had moeten krijgen maar nee niks.
Geen buikpijn,onder rugpijn niets zou dit iets te betekenen hebben?
Heb vamorgen wel een test gedaan maar helaas negatief  zou het misschien te vroeg zijn geweest?

Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en af en toe duizelig, beetje misselijk tegen etenstijd.
Zou ik het zonder te weten tegenhouden?

Wie zit er in hetzelfde schuitje of herkend dit verhaal??

hoi meid,
het kan allemaal ,je moet toch ff wachten.ik weet het is niet makkelijk om te wachten.
en pijnlijke borsten had ik ook.en moe enz.en toch ben ik vrijdag ong.geworden.ik hoop voor jou dat het uitblijft!!!!! en dat je over 2 dagen nog eens test en dan wel positief test want dat kan dat je nog niet genoeg h in je bloed hebt!!
ik wens je heel veel succes en ik duim heeel hard voor je!!

kus karin

Hoi Karin,

Bedankt voor je reactie.
Las in andere topic's je verhaal balen zeg!!

Ik was er eerst helemaal niet zo mee bezig maar als je eenmaal fanatiek ermee bezig bent en die verhalen zo leest allemaal hier word het elke maand spannender.

Wel super dat er zo'n forum bestaat en je je gevoelens en verhalen kan delen en kunt lezen hoe het bij  andere gaat.

Wens iedereen heel veel succes die net als ik in spanning zitten en voor de klussers zet hem op.

Liefs schuerke

hoi
ja spannend allemaal ja!
ik hoop voor je dat het niet doorzet..maar ik had het zelfde als jou..
2 dagen voor mn nod bruinverlies en wat roze..maar heel weinig.ik dacht dat het niet kwam mn ong.maar vrijdag precies op de dag bam daar was het...erg balen man!
maar jij had gister je nod dag?ben je regelmatig?ik wil je niet teleurstellen maar ik denk dat het ong.is.maar er zijn ook veel vrouwen die een beetje odbloed verliezen en wel zwanger zijn..als ik jou was zou ik ff een test doen dan weet je het..je bent immers overtijd..ik test niet meer voor mn nod dag want dat heb ik nu 2 keer gedaan en dat heeft zon weinig zin want ik kwam weer op een teleurstelling uit en weer geld weggegooid!ik wacht de volgende keer gewoon netjes af en als ik overtijd ben dan test ik wel want ik ben normaal precies ong.dus dat kan dan niet missen he.
ik spreek je nog ik ga er weer van door mn dochter ligt te huilen..ff gaan kijken.
doei kuss karin

Hoi Karin,

Idd had ik eigenlijk gister ongi moeten worden en heb toen (kon niet wachten) een test gedaan maar negatief (denk te vroeg gedaan).
Ik wacht nu gewoon nog tot dinsdag af en is er dan nog niets dan nog aar een testje doen denk.
Kan ook niet zeggen dat ik ergens last van heb net als anders als ik ongi moet worden.
Wel pijnlijke borsten nog en tegen etenstijd misselijk en wat rommelige darmen en slapjes maar ja moet mezelf niet gek maken he.

Andere maanden behalve vorige maand was ik altijd netjes optijd (vorige maand 11 dagen overtijd maar kon niet zwanger zijn want mocht niet klussen had een klein schimmeltje).

Liefs Ev

Ja klussers kunnen zich heel wat inbeelden..... soms voelde ik me al echt zwanger maar het werd   dan toch niets..... na 5 maanden was het toch zover.... nou en dan voelt het echt wel anders hoor als de kwalen komen.... duimen voor je.....

hoi bloempje,
ik heb er ook een mening over niet verkeerd bedoeld he?!
ik vind dat niet zo over inbeelden...
je voelt het of niet..de een heeft last van kwaaltjes en de ander niet.
je lichaam kan je ook voor de gek houden!
en toen ik zwanger was van mn eerste had ik ook gevoelige borsten en een opgeblazen gevoel..misselijk enz.maar dat heb ik nu ook allemaal gevoeld en toch ongesteld geworden.dus dat is denk ik bij ieder anders!alleen het is iedere maand een teleurstelling als je van alles voeld!
ik ben nu aan ronde 3 bezig.
en hoe gaat het met jou?bij de eerste was het meteen de eerstekeer raak en nu zijn we aan ronde 3 bezig...maar dat is nog niet zo heeel lang..maar het voeld heel lang.heb jij dat ook of voel jij dat ook?

kuss karin

Ow nee dacht ook niet dat je het negatief bedoelde ben blij met de meningen van andere.
Dat bevestigt dingen en worden een aantal dingen duidelijker.

Hier nog steeds geen ongi.
Vamorgen wel weer een heel klein beetje licht rose maar verder nix.
Heb net een test gedaan maar helaas negatief.
Denk dat mijn lichaam een gemeen spelletje met me aan het spelen is.

Wij zijn vanaf Oktober gestopt met de pil en sinds afgelopen maand echt fanatiek bezig dus als je het in rondes gaat bekijken gaan we (als ik ongi word) aan ronde 3 beginnen.

Liefs Ev

Terug
Bovenaan