ppff

Hoi meiden,

Nou die laatste loodjes wegen bij mij goed zwaar.
Door mijn verrekte buikspier doet mijn buik nu fulltime pijn en heb ik nu ruim over de 10 harde buiken per dag. Ben dus ook eerder met verlof gegaan dan ik wilde...sinds maandag 12:00 Dus een kleine 6 weken van te voren ipv de gedachte 4.
Maar het ging gewoon niet kan niet eens koken zonder dat mijn buik veel pijn begint te doen.
De kleine is ook al volledig ingedaald en draait nog wel om haar as...heerlijk die neus in je kruis en die schouders in je liezen te voelen.. Gaat er spontaan met Xbenen van lopen...moet best grappig gezicht zijn denk ik.
En met reeds 2 jongens in huis is het huishouden ook nooit af.
En als slagroom op het toetje zei vandaag een schoolmoeder lekker hard..Meid heb je een basketbal ingeslikt ach ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft zeg wat een gewicht..... Ik heb me ingehouden maar krijg dan toch de neiging tot het geven van die hoek zeg...
Gelukkig morgen ochtend even langs mijn zusje zij is vorig weekend ook bevallen van een meid. Even voorknuffelen :)
Sorry meiden maar ik moest het even kwijt....
groetjes

geeft nixs hoor lucht hoop ik lekker op. Het einde is in zicht al kan ik me voorstellen dat je het behoorlijk zwaar hebt. Lichamelijke kwaaltjes en nog kids om je heen... doe het rustig aan is makkelijker gezegd dan gedaan.

hey meid!

kan me voorstellen dat je dit even kwijt wil hoor! hopelijk kom je de laatste loodjes een beetje door. enne nog gefeliciteerd met het feit dat je tante bent geworden :)

Liefs!

Hey Winx,

ook hier lopen nog twee jongens rond.
En ik heb het ook helemaal gehad, ben nog maar 34 weken, dus helaas moet ik nog even..!
Ik wil je opbeuren, maar ben zelf even een beetje somber, sorry.
Alles wordt me teveel, mijn bekkeninstabiliteit, de poets/nesteldrang. (kan iemand mij vertellen wie zo ironisch is geweest om hoogzwangere gammele vrouwen met pijn poetsdrang te geven?!?!?!!?)

Ha en zo'n schoonmoeder met de verkeerde opmerkingen kan je er dan niet bij hebben..ik heb er ook zo een.

Maar goed, de baby lijkt gezond, ik begrijp bij jou ook, laten we ons daar maar op focussen of anders soaps kijken en chocola eten en de boel de boel laten...!

liefs Lorelei

ja Lorelei dat vraag ik me ook af... waarom vrouwen op hun top van de zwangerschap gaan poetsen!! Wie dat bedacht heeft pffff. Als dat geluk ons nu in het begin gegeven is.. maar nee. Gister heb ik weer geprobeerd om met mijn zwangere buik de grassprieten tussen de tegels uit te trekken hahaha en dat ging natuurlijk maar twee tellen, en het daarna gewoon nog een keer proberen he :). Zwangere vrouwen zijn ook nog hard leers.

Terug
Bovenaan