ppfffff

Gisteren heb ik een klootte dag gehad....pffffffff

gisterochtend m`n urine naar de dokter gebracht, half uur later belde de assistente al dat ik een fikse blaasontsteking heb en direct een kuurtje moest hebben van vijf dagen....pfffff wat een ellende zeg....maar goed had telkens rare zeurerige pijn onder in mijn buik...natuurlijk direct bang dat er met beeb wat is...maar tot nu toe weer een klein beetje gerustgesteld.....

gistermiddag moest ik voor het eerst naar de oogarts omdat ik sinds een klein jaartje telkens zwarte vlekken en stippen voor mijn ogen zie als ik mijn ogen beweeg bij daglicht of heldere hemel.....pffff sommige mensen hebben me bang gemaakt dat ik weleens een tumor kon hebben dus na lang twijfelen afspraak bij oogarts gemaakt en gister kon ik na 4 maand eindelijk heen....
nu blijkt dat ik een ouderdoms kwaaltje heb waardoor er vuildeeltjes in mijn oog zijn gekomen en die er hoogstwaarschijnlijk nooit meer weg gaan......en waar ze ook niets aan kunnen doen omdat ik nog zow jong ben grrrmmmmmhhhhh....
mouches voillante noemen ze het....maar goed tis gelukkig niet ernstig en hoef er dus ook niets aan te doen...maar o zow vervelend....

zow dat moest ik ff kwijt.....verder geniet ik wel heerlijk van zoonlief hoor haha ondanks dat ie vervelende dagen heeft ivm doorkomende tanden en dus ook bijna niet wil eten enzow....

liefs denise

Hey, zit jij hier even in je eentje zielig te wezen! Door al die gekkigheid je hele topic niet gezien!
Hoe is het nu? Slaat het kuurtje al aan? Ik heb vroeger heeeel veel blaasontsteking gehad. Dan leer je het wel herkennen en ga je aan een kuurtje zodra je het aan voelt komen. Hoefde op een gegeven moment niet eens meer langs de dokter...
En die ouderdomsvlekken ... mmmm, oud wijf! haha
Nee serieus, lijkt me erg lastig!
Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

he getsie...
snap alleen je ouderdoms-ogen niet helemaal, er is iets waardoor je vuiltjes in je oog krijgt die er niet meer uit gaan, kunnen die niet meer afgevoerd worden met het traanvocht oid?
hopelijk ben je snel van je vervelende blaasontsteking af!

liefs Jenneke

ja die vlekken errug lastig....word er soms duizelig van...maar goed tis niets ernstigs gelukkig....en helaas worden ze wel iets minder maar ze gaan nooit helemaal weg

blaasontsteking word gelukkig minder maar moet nog wel steeds om het kwartier naar de wc pffff wat een ellende haha en door de medicatie geeft mijn urine bijna licht whahaha

thanx voor jullie reactie

liefs denise

He meid, wat een gedoe zeg allemaal........... Kan me helemaal voorstellen dat je het dan even helemaal gehad hebt! Schrijf het lekker van je af hier!!

Beterschap!
Susan

ps. heb je de familie inmiddels al ingelicht over jullie geweldige nieuws?

@ Susan;

Ja de familie weet het inmiddels en ze schrokken enorm dat ik het nu al zei....maar ze vinden het helemaal te gek........iedereen is een beetje boos op m`n "lieve" vriendinnetje die ons moment heeft verpest.....ze heeft zelfs nog niet gebeld of een berichtje gestuurd.....pffff en dat na 27 jaar......

alles met alles geniet ik wel ondanks de onzekerheid maar ben ook best verdrietig....

lief dat je er nog ff naar vroeg

liefs denise

Ik vind het écht onvoorstelbaar dat iemand dat doet......... Zoiets persoonlijks, pffffffff. Maar toch, het is en blijft jullie wondertje en dat kan niemand je afnemen meid!

Probeer maar niet te onzeker te zijn, al is dat áltijd makkelijker gezegd dan gedaan.

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan