Weet dat het maar een fase is maar wat is onze Tijn af en toe vermoeiend de laatste tijd! Alles (maar dan ook echt alles !!!) is nee. Hij doet het even later wel, soms inclusief driftbui. Ook is hij erg jaloers op yhet moment. Ook dat is goed te verklaren. Wout begint te tijgeren en vormt dus een "grotere bedreiging". Tijn wil veel zelf doen, het lukt dan niet, o wat frustrerend! Ook heb ik het idee dat hij zijn energie niet zo goed kwijt kan met dit weer. We proberen dagelijks te gaan wandelen maar dat lukt niet altijd en is ook niet echt een pretje omdat hij geen handschoenen aan wil. Maar goed, als we gewandeld (of gezwommen op de woensdag) hebben gaat het stukken beter. Hij slaapt dan 's middags een uurtje (wat hij eigenlijk nog wel nodig heeft maar waar hij vaak net niet moe genoeg voor is) en is een stuk minder baldadig.
Tijn komt nu 's morgens zijn bed uit en gooit werkelijk met alles. Raapt ook alles weer op maar voor hij zijn sokken aan heeft zijn ze vaak al 25 keer opgeraapt. Ppfffff. Ik ben blij als de winter strakjes voorbij is hoor!
Herkenbaar voor jullie???
groetjes Natasja
Tijn komt nu 's morgens zijn bed uit en gooit werkelijk met alles. Raapt ook alles weer op maar voor hij zijn sokken aan heeft zijn ze vaak al 25 keer opgeraapt. Ppfffff. Ik ben blij als de winter strakjes voorbij is hoor!
Herkenbaar voor jullie???
groetjes Natasja