pppfff, dat heb ik weer (maar gelukkig lijkt het nu beter te gaan!)

Hoi allemaal,

ik schreef al eerder dat ik last had van een ontsteking, daar waar mijn hechtingen zaten. Weet alleen even niet meer waar ik dat geplaatst had en wil het toch even kwijt, vandaar dit berichtje.
Zit alweer een tijdje in de soda en toen bedacht ik eergisteren dat ik eens wilde kijken hoe het eruit zag. Spiegel erbij gepakt en om een lang verhaal kort te maken: ik haalde een flink stuk "touw"eruit. Manlief even laten helpen en ik denk dat nu alle hechtingen eruit zijn. Oplosbare, ggrrrr. En dat na ruim 5 weken !!! (waarom lossen ze bij mij niet op vraag ik me af)
Maar goed, goede nieuws is dat er een hoop vuiligheid meekwam en de ontsteking nu ook weg lijkt. Klinkt logisch, niet? Hoop dus maar heel hard dat dit ook zo is!

groetjes Natasja

hoi natasja!

ik ken het verhaal!! bij mij zouden ze ook oplosbaar zijn... ma ook ik had na 4 weken alles ontstoken! paar keer terug geweest naar het ziekenhuis.. hebben ze alles weer losgesneden (meerdere malen) uiteindelijk zat k een keer in t sodabadje.. komt er ook een stuk touw uit! en 2 dagen dr na was alles goed dicht.. geen ontsteking meer.. mja al met al nu pas dik n week dr van af ( bevalling is nu 8.5 week geleden)

liefs!

zucht... waarom noemen ze ze dan oplosbaar? Bij mij waren ze trouwens wel al losgeknipt, dag 5 al... Maar ze lieten het verder wel zitten toen, omdat het oplosbaar was...

Iew...klinkt niet al te best! Ik voelde anderhalve week (toen 5 weken) ook nog hechtingen zitten, maar hoopte dat nog zou verdwenen. is niet ontstoken, maar ga toch maar eens nader onderzoek doen...ughh

Terug
Bovenaan