Pppfff..wat een dag (en nacht) vandaag

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Nou Milan is vannacht wel 6x wakker geweest!! Denk door de tandjes die er echt aan zitten te komen en een sprongetje??
Heeft  vandaag overdag bijna niet geslapen alleen hier en daar een hazeslaapje..kreeg hem absoluut niet in bed! Terwijl dat normaal geen probleem is..
Verder was hij vandaag zo gek als een deur haha...heel hard gillen etc en dan heel hard lachen om zichzelf..maar slapen ho maar.
Ligt er nu een uurtje in maar al weer 2 x wakker geweest!??

Wat denken jullie?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes

Hoi,
Kan van alles zijn hé?1 Het blijft altijd maar giswerk bij die kleintjes, vind ik zo moeilijk. Misschien heeft hij gewoon last van de hitte?!
Chloë was wel een beetje sjacherijniger vandaag.
Succes, Sil

Hier was gisterenh hetzelfde "probleem"... al vond ik het eigenlijk ook wel heel gezellig dat ze eens wat meer wakker was! Hahaha, en ze was super vrolijk, dus dat scheelt ook natuurlijk!
s'morgens heeft ze goed geslapen, smiddags zijn we naar prenetal geweest (lekker kleertjes kopen!!) en heeft ze niets geslapen! Daarna even op een tarasje, daar heeft ze ongeveer een half uurtje in de wagen geslapen. Toen naar huis, een fles en naar bed....niet dus!!! Ze wilde echt niet, was ook heel warm op haar kamertje (moeten echt rolluiken gaan aanschaffen!!!) dus ik denk dat het bij haar gewoon daar door kwam.
Ik heb haar ook vrij snel weer uit bed gehaald en haar lekker bij ons buiten in de wagen gelegd. Daar heeft ze misschien 10 minuten haar ogen dicht gehad en de rest heeft ze alleen maar gelachen en gespeeld!
Om 19.30 uur lekker in bad gedaan en de fles en toen is ze in bed in slaap gevallen!  

Terug
Bovenaan