pppfffffffttttttttt......

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal..
Onze kids eten zo langzaam aan allemaal wel groente en fruit..leuk hoor..
Maar........
Doen die van jullie ook pppffffffffftttttt, als de mond vol is?????
En mama krijgt weer ongevraagd een ''worteldouche''!!
Wat doen jullie ertegen??
Als ik ''nee'' zeg, dan gaat ze lachen, denkt dat ik een grapje maak..haha
Soms doe ik het bordje even weg, maar ze gaat gewoon weer door. Het is geen teken van ik heb genoeg ofzo, want ze doet het soms al na drie happen, en eet wel d'r bordje leeg..
Wie kent het?
Ben benieuwd..

Groetjes Rina..

ps ik weet dat de oudste twee het tzt ook deden, maar het blijft vervelend, al gaat het echt wel weer over..

Hoi Hoi,

Ha ha, weet idd wat je bedoeld, gelukkig deed ze het laatst toen ik net haar gezicht had schoongemaakt en haar mond dus ook leeg was, het speeksel zat nog tot op mijn arm en hand, ha ha. Ze heeft het idd wel eens gedaan met spagetti, lekker alles oranje. Ben niet beginnen te lachen en heb een beetje boos NEE gezegd (daar schrikt ze altijd van en stopt dan direkt met waar ze mee bezig is) en nu doet ze het eigenlijk bijna nooit meer.

groetjes,
xx Roos xx

Onze oudste heeft dat ook een periode héél erg gedaan. Bas heeft het nog niet ondekt trouwens, maar die niest regelamtig met volle mond en dat geeft hetzelfde effect. We pakte Eva altijd helemaal in en gingen naast haar zitten met eten geven.
Ik heb voor de leidsters op het dagverblijf een keer een mega-slabber gemaakt omdat ze de leidsters daar steeds onder spetterde. Daar konden ze hartelijk om lachen.

Marloes zei laatst: Trek je regenjas aan als je eten gaat geven......
En we gaan een ruitenwissersysteem ontwikkelen voor brillenglazen .

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan