ppppfff, echt niet leuk

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Het is echt niet leuk....de afgelopen paar keer heb ik cyclussen van ongeveer 39 dagen gehad   (voor m'n eerste zwangerschap (2004) had ik dat ook), dus dacht ik redelijk goed te kunnen uitrekenen wat mijn vruchtbare dagen waren en wanneer dus mijn NOD zou zijn (dit zou 31 mei zijn).  Was ik  afgelopen maandag oppeens gaan vloeien (ik dacht: misschien is het wel de innestellingsbloeding, want die datum viel dan ook op die dag....maar helaas is ben gewoon ongesteld geworden....  .....maar nu had ik dus een cyclus van maar 30 dagen, dat heb ik echt nooit (volgens mij) gehad.... Zou het komen omdat ik er weer zo  mee bezig ben? (ik heb in februari een miskraam gehad na 8 weken zw.schap, en is mijn wens voor een 2e kindje alleen maar groter geworden.)

Ik ga maar weer proberen met temperaturen.....

groetjes van Rachelathomenl  

tsja lijkt me echt heel klote ja.
ik kan alleen maar heel veel sterkte, succes en afwachten zeggen,
sorry ik wou dat ik meer kon doen voor je
in ieder geval een dikke knuffel

Hoi!!

Het is niet leuk nee...om weer ongi te worden...en nu weer eerder dan je verwachtte..
maar misschien komt het nog door je miskraam? Of kan dat niet?
30 dagen is wel korter dan je eerst was...dus wie weet hou je het en dan is korter wel fijner...
Succes!

Liefs Linnepinnie

Ja dat is iid balen zeg!
Ik snap er ook niks van bij mij was het eerst om de 26 dagen en toen in èèn keer 30 dagen en nu ben ik 6 dagen overtijd.
Hopelijk blijft het bij jou nu die korte cyclus.
Heel veel succes!!
Liefs Mikkie  

Terug
Bovenaan