Praatjes maker....schaam scham!!

Loop vandaag met Bess in het ziekenhuis...komen we een donkerhuidskleurig verpleegster tegen,zegt Bess behoorlijk hard: Hey die komt uit Afrika!!!! (oeps....schaam schaam)
Bij ome Freek in Kenia!!!
na een glimlach van de verpleegster weet ik dat ze de link heeft gelegd.

Tja Kinderen......
 
Ach.... dat is toch eigenlijk mooi. Als ze nou 'zwartepiet' had gezegd dan was het erger. maar zij legt de link gewoon met afrika... klopt eigenlijk toch ook, daar wonen de meeste zwarte mensen.
 
Zo is het maar net...
Mijn broer dus Ome Freek woont in Kenia dus vandaar dat ze die link meteen legt.
En het viel inderdaad wel mee...zo grappig wat ze eruit flappen.

groeten
 
Zo erg is dat toch niet. Wij waren laatst aan het wandelen en toen kwam er een groepje met allemaal donkere mannen aangelopen. Dus onze meid roept keihard, kijk papa allemaal donkere meneren. Mijn man heeft toen alleen maar gezegd dat ze gelijk had,maar dat ze dat niet zo hard moest roepen.
Gisteravond waren we in de stad en liep een vrouw voorbij. Zegt ze mama is dat nou een meneer of een mevrouw. Ik moest er eigenlijk wel om lachen,omdat ik hetzelfde dacht.

Het zijn kinderen en zolang ze geen scheldwoorden gebruiken vinden mensen het meestal ook niet zo erg.

Groetjes Anninas
 
Terug
Bovenaan