Prachtig klein rijskorreltje

Vandaag weer een echo gehad en een prachtig klein rijstkorreltje gezien, met een prachtig klein hartje dat heel mooi aan het kloppen is!

Ik ben zo gelukkig! en zo blij!!!

Mag over 2,5 week nog een x terug komen. Om te kijken of alles naar wens groeit....
(krijg beetje extra aandacht, vind ik niet erg kan ik lekker vaak naar mijn kleine hummeltje kijken)

Hoe gaat het verder met jullie???
Hier alles goed... op een hoop plekjes en pukkeltjes na in mijn gezicht.... Das echt het enige kwaaltje dat ik heb. maar kan natuurlijk nog veranderen.

Groetjes!

Super gaaf! Ik mag dinsdag voor de eerste keer!

Hier weinig aan de hand... Maandag na flinke inspanning wat last van mijn onderrug en buik, dus even in de gaten houden.
Wat kwalen betreft alleen wat moe, maar meer eigenlijk niet. Ik ga net mijn 7e week in en dan schijnt de hel los te (kunnen) barsten wat kwalen betreft, dus ik ben benieuwd!

Moe, grieperig, soms met vlagen misselijk en telkens pukkels in m'n gezicht!
Hahaha nou ja het had veel erger kunnen zijn!
Hoef gelukkig niet over te geven dus daar ben ik echt heel blij om!
Ik bekijk het maar van dag tot dag!
Ik mag 29 oktober voor de eerste echo!
Ben zo benieuwd, toch weer heel speciaal zo een nieuw leven in je!

Woww wat lijkt me dat een onwijs mooi moment. Dan weet je ook dat het allemaal 'echt' is! Super gaaf. Ik mag over 1 1/2 week voor de eerste echo, en ik denk ook dat je het dan ziet en vervolgens het hartje klopt dat je dan pas echt gaat genieten! Ben zo benieuwd. Wachten duurt best lang, maar ik hoop dat het het wachten meer dan waard is!!

Ik laat mijn berichtje dan zeker hier ook achter hoe wij dat hebben ervaren.

Ik heb best wel last van kwaaltjes, maar zit ook in week 7...meer misselijk dan anders. Niet spugen gelukkig. Wel komt het op met vlagen. Ineens heel duizelig, ineens heel misselijk, en het gaat ook even snel weer weg als dat het kwam. Maar bij iedereen is dat weer anders!

Geniet er allemaal van he!

Liefs

o leuk die echo kan ook niet wachten (ben zo wie zo niet zo geduldig op die gebied)
wat mooi dat alles goed was :)

ik heb de griep en ben wat misselijk en erg moe moe en moe maar daar heb ik al gauw last van
maar ergste is dat ik erg duizelig ben had ik bij mijn vorige zwangerschap ook heb beetje lage bloedruk vandaar dus mag ik lekker zoute drop eten hihi

mag volgende week donderdag naar de internist i.v.m mijn schildklier dus hoop dat die het ook goed doet want dat heeft de klein ook nodig anders krijg ik meer medicatie. wel gek ben je net zwanger moet je al overal naar de dokter toe maar ja gelukkig kon in snel terecht dus kunnen ze ook goed in de gaten houden hoe het gaat

ben erg benieuwd naar hoe jullie echo`s gaan :)
kus

@ sparkel.... ik heb dat ook een extreem lage bloeddruk soms staan ze versteld dat ik nog steeds zo vrolijk rondhuppel hier mag ik dus ook lekker aan de zoute drop! hmmmm

Ik ben daardoor ook wel vaak duizelig. maar dat ben ik eigenlijk altijd al geweest.......

Bij mijn vorige zwangerschap was mijn bloeddruk op het einde wat ie normaal hoort te zijn... (vond dat wel grappig)

Ik geniet!!!! en ik hoop jullie ook!

Terug
Bovenaan