Practische vraag over 3 kinderen

Hallo allemaal.

Ik heb een practische vraag. Wie heeft er drie kindjes en passen die naast elkaar op de achterbank van de auto? In wat voor auto is dat dan, want ik heb gehoord dat er niet zoveel zijn waar je 3 zitjes naast elkaar kunt zetten.

Groetjes

Ha meid, dit probleem komt vaker voor. Mijn zwager heeft het ook en daardoor moest ie een andere auto aanschaffen. Zij hebben een Renault scenic aangeschaft. In onze eigen auto passen ook drie zitjes: wij hebben een opel vectra gts! (sportief en heel kindvriendelijk met een enorme kofferruimte!)

succes!

ook ik reageer even (oktober 2008 mama)
wij hebben 3 kindjes en ook een opel vectra station! prima te doen! alleen gaan de stoeltjes scheef staan, maar met een handdoek eronder wil het prima!
het is en blijft lastig met in en uitstappen. wij hebben nu 3 verschillende stoeltjes!
een baby, een 1 jarige en een 3 jarige! kan niet wachten tot ze gewoon in de auto mogen! hihi

liefs Jenny (trotsemama3)

Hoi,

Wij hebben sinds kot een fiat doblo ziet er niet echt flitsend uit maar super veel ruimte en schuifdeuren achter ideaal. Ze zitten nu in een maxi cosi (6mnd) maxi cosi priori (2 jr) en een verhoger (6 jaar) past prima en een flinke koffer waar je zo de kinderwagen inrijd.

Groetjes Krista

Terug
Bovenaan