Practische vraag over 3 kinderen

Hallo allemaal.

Ik heb een practische vraag. Wie heeft er drie kindjes en passen die naast elkaar op de achterbank van de auto? In wat voor auto is dat dan, want ik heb gehoord dat er niet zoveel zijn waar je 3 zitjes naast elkaar kunt zetten.

Groetjes

Hoi!

Drie kinderen heb ik wel, maar geen auto meer. Ik weet wel dat in een VW Passat (die hadden wij) drie kinderen passen. Ook in een Skoda Octavia passen drie kinderen op de achterbank (een vriendin van mij heeft deze auto en drie kinderen...).

Verder weet ik het niet; dat zal je misschien moeten uitproberen in een proefrit?

Succes!

Sheila (m.v. Nils).

Hoi,

Ik bedacht me vandaag dat onze 3 kinderen ook in de auto van opa en oma passen; dat is een Renault Kangoo. Niet zo flitsend, maar het kan wel.

Groetjes, Sheila.

Hoi,

Wij hebben een C4 Grande Picasso en hier passen de 3 stoelen goed naast elkaar. Ik zou idd gewoon gaan "passen" als je een auto op het oog hebt. Hebben wij o.a.  ook gedaan bij een Renault Megane Scenic. Aanvankelijk leek het te passen, totdat wij de deuren wilden sluiten en dat ging toch niet helemaal soepeltjes, je moest echt de deur dichtduwen om de deur te sluiten. Leek mij niet echt bevorderlijk voor de stoelen. In de C4 zoals gezegd gaat 't prima. Succes met je keuze voor de auto. Laat je even weten welke auto 't is geworden?

Groetjes!

Hey,

Dank je wel voor jullie reactie's. Ik heb nu een opel frontera en denk dat ik maar eens naar z'n stoeltjes winkel ga en eens ga passen.Hoop dat k hem gewoon kan houden want ik kan hier de trailer met 2 paarden trekken en ik heb genoeg ruimte om spullen mee te nemen. zoals mijn duowagen en dan hb ik nog ruimte over

Groetjes

Terug
Bovenaan