Practische vraag over 3 kinderen

Hallo allemaal.

Ik heb een practische vraag. Wie heeft er drie kindjes en passen die naast elkaar op de achterbank van de auto? In wat voor auto is dat dan, want ik heb gehoord dat er niet zoveel zijn waar je 3 zitjes naast elkaar kunt zetten.

Groetjes

hallo,

wij hebben een renault megane scenic en daar kunnen we achterin drie autozitjes. wij hebben drie voledige gordels achterin. er kunnen drie volwassenen achterin maar ook drie autostoeltjes.

succes!

hoi hoi,

Wij hebben een opel zafira (tweedehands gekocht). Onze oudste van 7 zit helemaal achterin en de andere twee zitten op de achterbank. Zo zitten ze alledrie in een driepuntsgordel.
Mijn schoonzusje/zwager hebben een ford mondeo. Daar passen met moeite drie stoeltjes naast elkaar (1 zitverhoger, 1 stoeltje die na de maxicosi komt en een maxicosi). Het nadeel hierbij is dat degene die in het midden zit in een heupgordel zit.

succes.

groetjes Inge (mv Yoran (7),Marijn (3 jaar) en Leah (5 weken)

hoi,

wij hebben een vw passat, links een verhoger met rugleuning, midden een stoel na de maxi cose, die kun je met een heupgordel vastmaken en dan zit je kind met de gordels van het stoeltje zelf vast, rechts de maxicosi, past allemaal net, maar gordels vastmaken is een beetje op de tast.
Ik heb een deawoo matiz, daar kunnen er 2 achtin, maxicosi heb ik voorin. Er kunnen achtin wel 3 hele smalle stoelverhogers van romer. Maar verder kan ik niemand meer vervoeren, das een beetje jammer, met nog jonge zusjes die wel eens mee willen.

gr, bianca

Hey Bianca,

Welk merk is dat stoeltje die je met de heupgordel vast kan maken?? Zou je  misschien eens op willen meten hoe breed dat stoeltje is?  Dat zou waarschijnlijk  de beste  oplossing zijn. Ik heb best nog wel wat ruimte in het midden.

Groetjes Patricia

hoi patricia,

het middelste stoeltje is ook van het merk maxi cosi, De zitting zit daar wat hoger van zodat je ruimte hebt om lagere stoeltjes ernaast te plaatsen, het past allemaal net.
 De onderkant is 40 cm, het breedste zijn de armleuningen 47cm.

succes met puzzelen!!

Terug
Bovenaan