Practische vraag over 3 kinderen

Hallo allemaal.

Ik heb een practische vraag. Wie heeft er drie kindjes en passen die naast elkaar op de achterbank van de auto? In wat voor auto is dat dan, want ik heb gehoord dat er niet zoveel zijn waar je 3 zitjes naast elkaar kunt zetten.

Groetjes

hoi
wij hebben 3 kinderen en een volkswagen passat. maar daar passen geen 3 kinderzitjes naast elkaar.
misschien heb je er wat aan, zo weet je in ieder geval dat de auto groter moet zijn dan de onze.
gr daniella

Hoi hoi,

Ik ben van het oktober 2009 forum, maar kijk altijd overal even. Twee stoeltjes en een maxi cosi passen al gauw, maar het probleem is bij een hoop auto's dat ze geen driepunts gordel in het midden hebben dus wordt het lastig vastmaken.

wij hebben een opel zafira, dat past wel met twee ztijes en een maxicosi. als de jongste in een ander stoeltje moet, da kop ik een zitverhoger voor de oudste (die is dan net 4 en aardig lang voor haar leeftijd) in het midden en schuiven we de andere 2 door, dat past wel en anders hebben we achterin nog 2 stoeltjes

gr klarie

hoi,
wij hebben een skoda octavia en daar passen geen 3 stoeltjes in..
mijn zus had een seat alhambra en dat paste wel.
het zijn vaak de wat hogere modelen.zoals opel ook heeft.
succes

dank je wel voor jullie reactie's. Ik heb alleen nog een ander probleem, er moet een trailer met 2 paarden achter kunnen. Ik moet er dus 2 ton mee kunnen trekken.

Groetjes

Hallo,

Ik hoor hier niet op het forum, maar ik lees nog regelmatig mee.
Ook wij zaten toendertijd met die vraag en hij is opgelost.
Wij rijden nu een opel astra (geen station) uit 1992. Daarin zit in het midden 1 vrij grote Nania autostoel voor de jongste. Deze heeft geen driepuntsgordel, maar omdat hij klem zit tussen de andere twee stoelen en de heupgordel doet zijn werk goed.
Daarnaast zit aan iedere kant zo'n doorgroei stoel (stoel 3 zeg maar) van de praxis.
Het past gewoon precies en idd pastte de maxi-cosi er ook in.
Voordat we deze auto kochten hebben we eerst de stoeltjes gepast en daarna accoord gegaan met de koop.

Terug
Bovenaan