practische vraag voor 3 kindjes

Hallo allemaal.

Ik heb een practische vraag. Wie heeft er drie kindjes en passen die naast elkaar op de achterbank van de auto? In wat voor auto is dat dan, want ik heb gehoord dat er niet zoveel zijn waar je 3 zitjes naast elkaar kunt zetten.

Groetjes

Hallo

Ik heb maar 2 kindjes, maar in onze auto passen wel 3 autostoeltjes.
Wij hebben een peugeot 307 SW. Je kunt eventueel een stoel in de bagageruimte zetten, zodat ze niet zo dicht op elkaar zitten.
Succes

Margo

Hey!

Wij krijgen straks wel de derde en zijn erg happy met onze Picasso. Daar passen 3 zitjes naast elkaar gelukkig. Het is een beetje onhandig vastklikken met al die gevaartes, maar goed: het past! Het is zelfs zo dat als wij een eindje moeten rijden, ik met met het meest luxe gemak met mijn dikke zwangere kont in het midden achterin pas om beide kiddies van een beetje gezelligheid te kunnen voorzien!
Succes met zoeken!

Liefs, Marieke

Wij hebben een Renault Scenic en daar passen met gemak 3 stoeltjes/maxi cosi's in.
Wij hebben dan maar 1 kindje, mijn broer heeft het getest, omdat ze daar toen de 3e verwachtten. Inmiddels hebben ze er 3, maar welke auto ze hebben???? Geen Renault Scenic in ieder geval. Mijn andere broer heeft ook 3 kids, maar ook daar weet ik eerlijk gezegd niet welke ze hebben. Duidelijk dat mijn interesses daar absoluut niet liggen
Ik weet maar net welke auto wij hebben en dan houdt het een beetje op...
Succes met zoeken, maar volgens mij is er best heel wat keus.
Gr. M7806

Terug
Bovenaan