practische vraag voor 3 kindjes

Hallo allemaal.

Ik heb een practische vraag. Wie heeft er drie kindjes en passen die naast elkaar op de achterbank van de auto? In wat voor auto is dat dan, want ik heb gehoord dat er niet zoveel zijn waar je 3 zitjes naast elkaar kunt zetten.

Groetjes

Hoi,

Wij hebben 3zoontjes en rijden in een citroen xsara break, daar passen wel 3 stoeltjes langs elkaar al is het los en vast maken dan wel wat lastig, de oudste is nu 8 dus die zit meestal zonder stoel, vanaf 1.30m mogen kinderen zonder stoel zitten!
Je zou het gewoon eens moeten testen en een beetje letten op de breedte van de autostoeltjes!

Succes Gr MJ

Hoi,
Wij hebben nu 3 kids.Er bestaan niet al te veel auto's waar 3 zitjes op de achterbank passen, maar het ligt ook een beetje aan de leeftijd/lengte van je kindjes.Ik heb 3 dochters van 7, bijna 5 en 1 jaar.De oudste heeft de leeftijd en de lengte dat ze gewoon op de achterbank kan zitten in de gordels.Zij zit dan in het midden.De middelste zit in een stoeltje (hou niet zo van verhogers, zo'n stoeltje is wat meer comfotabeler) en de jongste zit uiteraard ook in een stoeltje.Wij hebben een vrij nieuwe Volkswagen Passat en het past allemaal prima op de achterbank.
Gr.Roos.

Hallo,

het ligt eraan wat voor stoeltjes je hebt, daar ben ik wel achter.
Wij hebben een ford focus station. De stoeltjes die we hebben zijn 2 maxi cosi tobi's. Deze stoelen zijn vrij breed en als we deze stoelen naast elkaar zetten zou er misschien nog net een stoelverhoger naast kunnen. Vrienden van ons hebben dezelfde auto en zij hebben 3 kinderen. Een tweeling van 3 jaar, zij zitten in autostoelen van Römer en dan past er met gemak nog een stoelverhoger tussen.
Ik zou zeggen, gewoon passen dus.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan