praktisch vraagje: ontharen bikinilijn..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Hebben jullie hier een goed idee voor?
Ik kan mijn eigen bikinilijn al  een tijdje  niet meer zien   .
Ik wil de randjes toch  netjes bijwerken dus ik doe het maar een beetje op gevoel. Mijn huid  lijkt alleen veel gevoeliger dan normaal. Gevolg: heel veel geirriteerde rode pukkeltjes. Ik gebruik zo'n scheermesje van Gilette Venus.

Hebben jullie hier ook last van? Hoe lossen jullie dit op?

groetjes,
Karin

ps... 5 uur 's ochtends en klaarwakker... zucht.  

Ik gebruik de wilkinson intuition, dat is met een zeepblokje er aan vast, heb ik bij mijn vorige zwangerschap in zo'n kadodoos gekregen (3 jaar geleden alweer) en die gebruik ik dus nog steeds...helemaal goed, geen geknoei met scheerschuim enzo en hij hangt naast de douche, dus ik kan hem zo pakken....en geen pukkeltjes!!!

Verder gaat alles een beetje op gevoel he...succes

Yvonne (37+3)

Ik ken het probleem. Een oplossing heb ik er niet echt voor. Ik doe het nu gewoon anders. Ik heb een ladyshave met een opzetstuk, waardoor het een soort tondeuse wordt. Daar scheer ik alles in een keer mee om het kort te houden. M'n bikinilijn laat ik voor wat het is tot ik weer kan zien wat ik doe.

Misschien kun je een spiegel gebruiken? Een die je gewoon neer kan zetten?

Groetjes, Marisa

hoi

misschien een raar idee maar kan manlief je niet helpen
groetjes Corina

Ik laat het vriend lief doen.. ik ga gewoon  op bed liggen en dan doet hij het even.

Ik liet het ook door mijn man doen. Wel een kwestie van vertrouwen.
Maar het ging over het algemeen goed.

manlief zit er niet op te wachten maar doet het met liefde voor mij. Hij snapt ook wel dat ik niet met een 'Bever' bij de gyn. wil komen steeds. Praktisch gezien is het gewoon handig dat hij het doet.
lfs ing

Haha
kwam er vorige week ook achter dat ik mijn bikinie lijn niet meer kon zien en aangezien we deze week nog op wintersport gaan en met de hele familie op een kamer zitten dacht ik laat ik het nog ff bijwerken.
Maar dat lukte dus niet alleen nu heeft manlief het gedaan wel een schatje hoor heel voorzichtig. (doe het de volgende keer graag wel weer zelf)

Terug
Bovenaan