praktisch....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik vroeg me af hoe jullie omgaan met afspraken vanaf oktober/november? Ik heb namelijk via mijn werk al vragen gekregen voor afspraken na oktober.. Hebben jullie dit ook? Plannen jullie dat gewoon in, of laten jullie het nog even wachten? Ik kan sommige belangrijke afspraken dan misschien niet meer veranderen...
Aan de andere kant wil ik nu ook geen afspraken missen terwijl het misschien nog een half jaar duurt voordat ik zwanger ben....
Hebben jullie al vakantieplannen? Misschien een beetje vreemde vraag, maar houden jullie daarbij rekening met eventuele dikke buiken/ misselijkheden etc.?

Liefs Chantal

Hoihoi,

Ik hou hier geen rekening mee hoor. Voor hetzelfde geld duurt het nog een poos en ben je nog maar net zwanger. Het enige waar ik rekening me hou is dat ik niet uitgerekend ben in de maanden april, mei en juni. Ik heb dan elke maand 6 verjaardagen, waaronder die van mij en mn dochter. Nog een verjaardag erbij vind ik wel heel erg veel worden haha. Maar ja, als ik wel zwanger raak en dan uitgerekend ben dan zei het zo hoor. Er is overal wel een oplossing voor.

Liefs ciomama

Hey Channie,

Wij hebben hier geen rekening mee gehouden. Er zijn tussen nu en negen maanden zoveel dingen die kunnen gebeuren... Je weet niet wanneer je zwanger raakt, hoe je je voelt...

Wij zouden op vakantie naar het zuiden van Italië, maar zijn daarop wel teruggekomen. Blij dat we nog niet hadden geboekt, maar hadden we dat wel gedaan, dan hadden we ook wel een weg gevonden.

Zoals Ciomama al zei: voor alles is een oplossing.

Xxx
Melian

Nee zijn er niet echt mee bezig maar snap je manier van denken wel hoor ;-)))
Heb alleen wel beetje gekeken naar uitgerekende datum;s! als ik deze maand niet zwanger zou raken en op mijn NOD ongi wordt 24 maart dan zou ik als ik die maand er op wel zwanger ben op 28 dec zijn uitgerekend en dat is op mijn moeders sterfdag!niet zo'n fijn idee...maar sla de maand niet expres over ofzo als ik weer zwanger mag zijn dan ben ik al dolblij!!!hoop dat jullie beetje begrijpen wat ik bedoel!
liefs

hoihoi
nee ook ik hou er geen rekening mee. heb nog geen idee hoe het allemaal gaat lopen. pas als ik officieel weet dat alles goed is ga ik rekening ergens mee houden
ik vind het wel zo netjes op niet te lang te wachten met het inlichten van mijn baas, maar dat is om praktische redenen

maar ja als je een baan hebt waarbij je nu al hele belangrijke afspraken moet maken voor de herfst kan ik er me je wel een beetje voorstellen

Op mijn werk is dit niet van toepassing gelukkig, ik sta voor de klas.

Met vakanties houden we er wel rekening mee in die zin dat ik evt. met 8 maanden geen 1000 km ga rijden in de auto. Mooie bossen en natuur met bergen heb je ook op 4 uur rijden in het Zwarte Woud! Daar gaan we nu lekker 2 weken naartoe!
Deze zomer geen 8 maanden zwanger, dus we hebben er nu lekker een weekje Oostenrijk achteraan geboekt!
Het zou zonde zijn als je niet op vakantie gaat voor het 'gevak dat', maar net zo zonde als je niet gaat boeken voor het 'geval dat'!
Ik denk zeker als je de afweging maakt om te gaan vliegen dat je goed moet kijken. Het zou echt jammer zijn als je moet annuleren! Als je met de auto gaat, kun je er tenslotte zo lang over doen als je zelf wilt!

Succes!

Liefs Daisy

Even een aanvulling, :)

Misschien dat je alleen je baas in kunt lichten en opdrachten krijgen die wel wat makkelijker te verschuiven/over te dragen zijn?? In jouw geval denk ik dat het wel belangrijk is dat je baas er van weet. Anders lig je straks vlak voor je bevalling nog van alles te regelen en te doen, terwijl je eigenlijk je rust goed kan gebruiken vlak voor de bevalling!
Daarbij denk ik ook dat je baas het erg op prijs zal stellen dat hij (of zij natuurlijk!) van jullie plannen weet. Wellicht kan hij dan meedenken over de opdrachten die hij je geeft?

X

Ook wij houden nergens rekening mee. Je weet toch niet hoe het gaat lopen en hoe lang het allemaal gaat duren.
Op de avond dat ik ben bevallen van Jesse had mijn man kaartjes voor een concert. Maar dit was natuurlijk veel leuker ;-)
En met verjaardagen en feestdagen houden wij al helemaal geen rekening, We willen heel graag nog een kindje en als dat ons gegund is....... Dan komt het wanneer het komt.

Terug
Bovenaan